8.2/10

Erg positief! Keurig en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon toen ik nadere info over mijn bestelling. Bestelling kwam op tijd binnen. Netjes afgeleverd. Supermooie jurk. Ik ben erg tevreden

Erg tevreden over de manier waarop ik te woord gestaan ben over de telefoon. Medewerker deed erg z’n best om te zorgen dat de jurk ( het was de laatste in m’n maat) snel geleverd kon worden

Snelle reactie bij vragen. DHL was even een uitdaging aangezien het punt dat vlakbij mijn woonhuis was aangaf het niet retour te kunnen zenden aangezien het retour adres bij hun onbekend was. Verder... Snelle reactie bij vragen. DHL was even een uitdaging aangezien het punt dat vlakbij mijn woonhuis was aangaf het niet retour te kunnen zenden aangezien het retour adres bij hun onbekend was. Verder heb ik wel het bericht ontvangen voor de retourzending ( verkeerde maat) maar nog geen bericht ontvangen van MijnModewereld.nl/ Miinto hierover.

sneller reageren

Enig nadeel is dat er zoveel moeite gedaan moet worden om een retourlabel te krijgen.

Het zou fijn zijn als deze al direct meegestuurd zou worden en tevens een antwoordnummer, zodat bij het ruilen/retourneren
van een artikel geen kosten voor klant zijn.
Meeste webshops bieden deze service wel aan.

Een snelle levering.

zie eerste antwoord

Alles is top gegaan. Snelle levering

E. Jongen

Op zich heb ik er geen ervaring mee . Heb de bestelde jurk terug moeten sturen , omdat het de verkeerde maat was . Gister heb ik nog gebeld ze zouden die andere maat meteen versturen . Nu heb ik... Op zich heb ik er geen ervaring mee . Heb de bestelde jurk terug moeten sturen , omdat het de verkeerde maat was . Gister heb ik nog gebeld ze zouden die andere maat meteen versturen . Nu heb ik niets meer gehoord ook geen mail . Dus nu afwachten op morgen . Vriendelijke groet E. Jongen

Het eerste contact was positief maar nu weet ik het niet maar afwachten

Ik heb geen ervaring met dit bedrijf

Francis Jansen

Super leuk assortiment met een duidelijke website. De levering was ontzettend snel en ik werd onderweg goed geïnformeerd met bijvoorbeeld een track and trace code.

Assortiment, website en levering

Naar mijn ogen heb ik niks te verbeteren, waren ze allemaal maar zo goed

Communicatie prima, snelle levering

Correcte en snelle aflevering

Duidelijke informatie

Kleding van kwaliteit

Kwaliteit kleding

Meer filtermogelijkheden

Bestelling voldoet aan de verwachting en is snel geleverd

Zie boven