8.2/10

Sylvia te rijdt

Geweldige winkel met beste prijs en super mooie kleding. echt een aanrader. en mooie kwaliteit.

Goeie service

Nee

thea hanegraaf

Leuke collectie

Jolanda

Leuke collectie. Fijne levering

Ruime keuze

Evelien Fidder

Ben er vanmiddag geweest om mijn aankoop via de webshop om te ruilen, fijne winkel met veel keus

Vlotte levering

Het verpakkingsmateriaal gaat moeilijk open, bij retour sturen is het kartonnen doosje meestal gescheurd, in mijn geval maar even naar de Wijk gereden en mijn retouren omgeruild

Marike

Geweldige service, ze denken mee, zijn super vriendelijk, ik ben een zeer tevreden klant

Klantgericht en een geweldige service

Nee

Via miinto besteld, prima snelle levering.

Als je een product bekijkt en je gaat terug naar de vorige pagina dat je dan bij het product komt waar je bent gebleven en niet weer van bovenaf aan moet beginnen.

Persoonlijk vind ik het irritant dat je per pagina steeds dezelfde producten tegenkomt. Het duurt op deze manier erg lang voordat je het hele aanbod hebt gezien en haak dan snel af.
Verder...
Verder vind ik het altijd prettig als de kleding en schoenen etc geshowed wordt door modellen.

Duidelijke web site, goede prijs kwaliteits verhouding goede afhandeling van de bestelling.

Er stond duidelijk vermeld hoe het kledingstuk valt qua maat.

Snelle, keurige levering. Jammer dat ik de bestelde jurk toch niet zo mooi vond.

Snelle levering. Jurk gevonden via mijnto.

Prima!

Wilma

Voor de eerste keer besteld uit jullie leuke collectie.
Jammer dat er bij Rik een foutje zit, deze heb ik zojuist retour gestuurd met begeleidend schrijven.
Hoop dat we er samen...
Voor de eerste keer besteld uit jullie leuke collectie.
Hoop dat we er samen uitkomen hoop dit opgelost wordt.
Verder prima service tot nu toe!

Vriendelijkheid telefonie , klantenservice.meedenkend personeel.

Nog niet, even afwachten hoe deze retour verloopt :)