8.2/10

Het was mijn eerste bestelling, zoals die afgehandeld is, heb ik geen op of aanmerking, netjes verpakt met duidelijke informatie.Top,houden zo.

Goed en snelle service.

Product goed getoond en beschreven op de website.

Levering was op tijd en de verpakking prachtig
Zeer teleurstellend dat de retourkosten (goedkoopste is €6,95) voor jezelf is

Prachtige verpakking

Niet betalen voor de retourkosten

Renate

Prima service

Goede service en mooie producten

Duidelijke foto. Goede levering!

Lengte jurk of rok vermelden bij omschrijving

Snelle en verzorgd ingepakte levering, doch aan de mouw was een stiksel van een 3-tal cm los.

Goede service.

Goede service

Timmerman

nee

Jammer dat retourzending zo duur is. Bestel niet weer via het web. Ritje met de auto is voordeliger. Bedrijf scheelt dit toch behoorlijk in (personeels)kosten. Vast bedrag van bijv. 4 euro is... Jammer dat retourzending zo duur is. Bestel niet weer via het web. Ritje met de auto is voordeliger. Bedrijf scheelt dit toch behoorlijk in (personeels)kosten. Vast bedrag van bijv. 4 euro is klantvriendelijker. Dit vermelden in de voorwaarden. Weet de klant exact waar hij/zij aan toe is.

Lia Franken

Mooie collectie, keurig verpakt kwam het pakketje daags nadat ik mijn bestelling plaatste, ben niet echt van internet bestellen, was de eerste keer bij Modewereld, maar mijn vertrouwen heeft dit... Mooie collectie, keurig verpakt kwam het pakketje daags nadat ik mijn bestelling plaatste, ben niet echt van internet bestellen, was de eerste keer bij Modewereld, maar mijn vertrouwen heeft dit bedrijf dik verdient!

Boven omschreven

Groot aanbod leuke kleding