8.2/10

Enorm slechte klachten behandeling! Medewerkers die waarschijnlijk geen beslissingen morgen nemen!

Klachtenbehandeling behoeft aandacht. Zo verlies je klanten.

Snelle levering maar helaas meerdere keren niet de juiste producten ontvangen.

Snelle levering.

2x een broek besteld en 2x iets anders ontvangen dan besteld. Eerst de juiste broek maar in de verkeerde kleur ontvangen. De dag erna opnieuw de broek besteld. Nu de juiste kleur maar een ander... 2x een broek besteld en 2x iets anders ontvangen dan besteld. Eerst de juiste broek maar in de verkeerde kleur ontvangen. De dag erna opnieuw de broek besteld. Nu de juiste kleur maar een ander model toegestuurd gekregen.

Goede en snelle levering van de artikelen

Zie hier boven

Niet voor jullie bedrijf - maar voor bezorger - het betrof 2 x een pakje wat door de brievenbus kan - mijn verzoek beleven aan als hij/zij het in de bus gooit. Ik woon namelijk in een flat - en... Niet voor jullie bedrijf - maar voor bezorger - het betrof 2 x een pakje wat door de brievenbus kan - mijn verzoek beleven aan als hij/zij het in de bus gooit. Ik woon namelijk in een flat - en kwam
via e-mail erachter dat het bezorgd was.

De levering was prima maar als je het retour wilt sturen, maak je veel kosten

Gratis retourzending

D redder

Teleurgesteld. Ik had in het weekend een jurk besteld. Deze was toevallig met 20% korting. Helaas was de maat niet goed. Ik ben naar de winkel gegaan om hem voor een maat groter te ruilen. Tot mijn... Teleurgesteld. Ik had in het weekend een jurk besteld. Deze was toevallig met 20% korting. Helaas was de maat niet goed. Ik ben naar de winkel gegaan om hem voor een maat groter te ruilen. Tot mijn verbazing moest ik een bedrag bijbetalen. Aangezien de aanbieding nu niet meer gelde. Ik kocht het artikel toch niet opnieuw. Ik ruilde het alleen om.. wel jammer, ik en familie kopen hier graag kleding maar zal niet snel meer een aankoop hier doen

Klantvriendelijker reageren.

Online besteld maar het het niet weer doen

nee

ja, info over het produkt/merk. de ene XL valt normaal uit, de andere extra groot of juist heel klein. Het is super frusterend om een bestelling te ontvangen die niet aan de verwachting voldoet en... ja, info over het produkt/merk. de ene XL valt normaal uit, de andere extra groot of juist heel klein. Het is super frusterend om een bestelling te ontvangen die niet aan de verwachting voldoet en daardoor onnodig het hele retourproces door moeten; kleding weer netjes opvouwen, in de zak doen met het ingevulde retourformulier, vervolgens naar postkantoor rijden EN 6,95 betalen!!! doe dan in ieder geval een franco-label in het pakket.

Helaas was 1 produkt uitverkocht

Prettig bedrijf

Website up-to-date houden qua voorraad

Elske

Het bestelde artikel werd vlot bezorgd. Toen de maat de klein was werd er vlot weer een maat groter bezorgd (omruilen ging sneller dan verwacht). Top!

Ruilen van het artikel ging vlot.

Geen verbeter punten!

Laura

Snelle levering en prima service!

Mooi verpakt! Snel geleverd!

Geen verbeterpunten!