9.8/10
9.8/10

Isis van der Meer

Zeer snelle reactie op mijn offerteaanvraag en prima prijs/kwaliteit.
Hele vriendelijke en prettige medewerker. Bank en stoel zijn weer helemaal schoon. Heel blij mee!
Meubelfris kan ik...
Zeer snelle reactie op mijn offerteaanvraag en prima prijs/kwaliteit.
Meubelfris kan ik zeker aanbevelen.

Spullen weer zo goed als nieuw. Snelle reactie en zeer fijne en prettige medewerker.

K.Dees

Zeer tevreden! Mijn 2 trappen en overloop zien er weer als nieuw uit waren nog niet aan vervanging toe. Raad het zeker aan om te laten reinigen.

Er word netjes gewerkt en duidelijk uitleg op vragen.

Prima service, nette vriendelijke heer die met zorg en toewijding mijn bank fantastisch heeft gereinigd.

De kwaliteit van de geleverde dienst en het is een verademing om een beschaafd mens over de vloer te krijgen in plaats van schreeuwende lompe lui.

Geen.

Ging om klus voor op een zondag. Werd snel en adequaat geregeld. Bijzonder plezierige en vakkundige medewerker.

Tom Blanken

Zeer goed. 2 tamelijk verontreinigde bankstellen (2- + 3-zits) en 1 hocker weer als nieuw voor een redelijke prijs. En snel en efficiënt. Bravo Michael! AANRADER! Nog even afwachten tot het is... Zeer goed. 2 tamelijk verontreinigde bankstellen (2- + 3-zits) en 1 hocker weer als nieuw voor een redelijke prijs. En snel en efficiënt. Bravo Michael! AANRADER! Nog even afwachten tot het is opgedroogd maar wij zijn VOL VERTROUWEN!

H. de Vreede

Correcte tevens zeer vriendelijke telefonische
contacten na opdracht. Uitvoering werkzaamheden
snel en vakkundig.

Uitstekende contactuele eigenschappen

Zeer tevreden!!

Yvonne

In een woord GEWELDIG. Weer heerlijk schoon en fris en de kleur weer als nieuw.

Evelyne

Offerte opgevraagd op donderdag, gekregen op vrijdag, schoonmaak op zaterdag. Uitstekende service !!!!!

mevr. van Hout

Zeer tevreden

ons bankstel ziet er na de reiniging weer uit als nieuw!