9.8/10
9.8/10

Hans Gillissen

In één woord: SUPER

Goed werk geleverd en zeer fijn personeel maw een aanrader

Uitstekend, goede service, voor herhaling vatbaar.

Uitstekend, goede service, voor herhaling vatbaar.

J. Dijk

Hele goede service, vriendelijk personeel en prima schoon.

Hele goede service, vriendelijk personeel en prima schoon.

Fa. C. de Groot

Bekwaam, enthousiast en vriendelijk

Keurige jongeman heeft prima werk geleverd, helemaal TOP dat de werkzaamheden ook in de avonduren mogelijk waren (zijn)

Rob D

Uitermate tevreden klant

heel klantgericht en snelle reactie waarna adequate actie. Een uitermate vriendelijke en relaxte persoon die het werk uitvoert, daarna goede instructie geeft m.b.t. de termijn van drogen. Algemene... heel klantgericht en snelle reactie waarna adequate actie. Een uitermate vriendelijke en relaxte persoon die het werk uitvoert, daarna goede instructie geeft m.b.t. de termijn van drogen. Algemene conclusie: een grote aanrader en dat niet alleen vanwege het prijsaspect !

Anja Bruntink-van Dijk

Ons eerste contact was via de telefoon.Wij wilden onze bank later reinigen. Na duidelijke uitleg werd er een prijs bepaald én een afspraak gemaakt voor de reiniging. Dit kon al binnen enkele dagen.... Ons eerste contact was via de telefoon.Wij wilden onze bank later reinigen. Na duidelijke uitleg werd er een prijs bepaald én een afspraak gemaakt voor de reiniging. Dit kon al binnen enkele dagen. Nadat de bank goed was opgedroogd, bleken er nog wat vlekjes te zitten. Éen telefoontje was voldoende om ervoor te zorgen dat ook deze vlekjes -zonder extra kosten- werden verwijderd. Prima service en aardig personeel.

C. Veldkamp

Kwaliteir en servicegericht, goed zo!

Mijn bankstel ziet er weer als nieuw uit, heel blij mee.