Ronny Poppelier

Ik werd netjes gebeld om een bezorgafspraak te plannen en daarbij het advies om nogmaals goed naar de afmetingen te kijken. Hier was ik zeer tevreden over. Na de online bestelling kreeg ik geen... Ik werd netjes gebeld om een bezorgafspraak te plannen en daarbij het advies om nogmaals goed naar de afmetingen te kijken. Hier was ik zeer tevreden over. Na de online bestelling kreeg ik geen bevestigingsmail waardoor het niet duidelijk was of de bestelling wel was doorgekomen. Dit kan wat mij betreft beter.

Henriëtte

Kende bedrijf niet, maar kwam naar voren bij specifieke kookplaat die ik zocht. Doordat dit de goedkoopste optie was toch maar besloten er voor te gaan, keurmerk aanwezig, betaling via Klarna (10... Kende bedrijf niet, maar kwam naar voren bij specifieke kookplaat die ik zocht. Doordat dit de goedkoopste optie was toch maar besloten er voor te gaan, keurmerk aanwezig, betaling via Klarna (10 euro meer, dat is minder), maar gaf me wat meer zekerheid dat ik kon betalen na ontvangst van een duur artikel. Kookplaat was binnen 1 of 2 werkdagen in huis. Onbeschadigd. Al met al super tevreden!!

HJ

Nemen dag later contact op voor de maten.
Nemen oude vaatwasser mee

Verhagen

Breed assortiment, goede service

R valk

Snel geleverd volgens afspraak!

Bram Hugenholtz

Zeer net bedrijf en zeer goedkoop.

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling en veel plezier toegewenst met je nieuwe inbouw vaatwasser! Klantenservice Merken Warenhuis / Inbouwvaatwasserstore.nl

Particulier

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling en veel kookplezier toegewenst met je nieuwe inductie kookplaat! Klantenservice Merken Warenhuis / Inductiekookplaatshop.nl

Jan Landman

Goed product, goede prijs, snel geleverd.

Roos

Vrij vlot geleverd