Hesterman

Snelle levering en prima aftersales.

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling en veel kookplezier toegewenst met je nieuwe inductie kookplaat! Klantenservice Merken Warenhuis / Inductiekookplaatshop.nl

J vd V

Defect product ontvangen, en komen niet met een passende oplossing.

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste JD, gelukkig bleek van een defect geen sprake en belde je ons een dag na het schrijven van je review met de melding dat de inductie kookplaat inmiddels werkte. We wensen je veel kookplezier... Beste JD, gelukkig bleek van een defect geen sprake en belde je ons een dag na het schrijven van je review met de melding dat de inductie kookplaat inmiddels werkte. We wensen je veel kookplezier toe! Klantenservice Merken Warenhuis / Inductiekookplaatshop.nl

Jeroen

Netjes in contact en stipt in levering. Top ervaring.

Kisoensingh

Wij hebben een gootsteen prullenbak besteld. Ik had van te voren goed gemeten en het past prima. Wij zijn ontzettend blij ermee. Bestelling goed gepakt en compleet netjes bezorgd zoals beloofd.

G. van Steijn

K.Koppel

Teleurgesteld

Beste meneer, mevrouw Koppel,
Beste meneer, mevrouw Koppel,
Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik zie dat u aangeeft dat u iets bij onze webshop Inductiekookplaatshop.nl besteld heeft maar u schrijft over een broodrooster welke u in de verkeerde kleur heeft ontvangen.
Wellicht dat hier enige verwarring is, mocht u een inductie kookplaat hebben besteld en indien we u ergens mee kunnen helpen dan horen we het natuurlijk graag.
Inductiekookplaatshop.nl

Gerard Pappot

Inductiekookplaat gekocht bij dit bedrijf. Dezelfde middag nog op transport. De 2e dag al telefoontje van Postnl voor een installatieafspraak. Vanochtend geïnstalleerd en aangesloten. Kortom binnen... Inductiekookplaat gekocht bij dit bedrijf. Dezelfde middag nog op transport. De 2e dag al telefoontje van Postnl voor een installatieafspraak. Vanochtend geïnstalleerd en aangesloten. Kortom binnen 3 dagen kunnen we weer koken. De communicatie over het gehele proces verliep vlekkeloos. Vooral ook bij Postnl. Zij hebben de gehele logistiek perfect op orde. Chapeau!!!