M. Bijl

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling en veel kookplezier toegewenst met je nieuwe inductie kookplaat! Klantenservice Merken Warenhuis / Inductiekookplaatshop.nl

Patrick Tijhuis

Duidelijk en goed

Mischa schreuder

Keuken Drachten

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste Mischa, we hebben inmiddels een paar geprobeerd om contact met je te krijgen en hebben je zojuist nog even apart gemaild. We zien dat we je bestelling vrijdag verstuurd hebben voor bezorging... Beste Mischa, we hebben inmiddels een paar geprobeerd om contact met je te krijgen en hebben je zojuist nog even apart gemaild. We zien dat we je bestelling vrijdag verstuurd hebben voor bezorging zaterdag bij je thuis. De transporteur heeft die dag een auto met pech gehad waardoor niet alle bestellingen bezorgd konden worden. Voor zover wij kunnen zien zouden ze je bestelling toen zondag bezorgen maar is deze gewijzigd naar levering de dinsdag. Volgens de track&trace heeft de klant deze wijziging zelf aangebracht, zodoende dat we graag meer informatie ontvangen over de situatie zodat we dit verder voor je kunnen uitzoeken. Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer een levering niet plaats kan vinden, je mag contact opnemen met de Consumentenbond en Blogs maar we denken dat dit het probleem niet oplost. Hiervoor is rechtstreeks contact de beste oplossing. We horen graag van je en natuurlijk onze excuses voor de vervelende situatie en het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Merken Warenhuis

Francien

Fijne snelle levering

Fijne kookplaat

Jan

Goed gedaan

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling en veel plezier toegewenst met je nieuwe inbouw vaatwasser! Klantenservice Merken Warenhuis / Inbouwvaatwasserstore.nl

Wesley

Snelle en correcte levering volgens afspraak

Willemijn

Inductiekookplaatshop.nl

De Vries

Prima, snel geleverd, prima verpakt en goede prijs.

Carlijn

Boven verwachting geleverd, erg attent dat er een extra controle wordt gedaan of we het correct hadden op gemeten en of er iets mee retour genomen moest worden. Goede communicatie over tijd stip van... Boven verwachting geleverd, erg attent dat er een extra controle wordt gedaan of we het correct hadden op gemeten en of er iets mee retour genomen moest worden. Goede communicatie over tijd stip van leveren op de dag zelf en alles netjes en compleet geleverd.

Edwin Mulder

Top prijs/kwaliteit verhouding