Leek

Werkt prima, alleen was er geen Engelse en Nederlandse handleiding bij. Wel tig andere, maar dat was voor mij akadabraba....

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling, de handleiding hebben we voor je aangevraagd. Deze is eventueel ook te downloaden op de product pagina op onze webshop. Veel kookplezier... Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling, de handleiding hebben we voor je aangevraagd. Deze is eventueel ook te downloaden op de product pagina op onze webshop. Veel kookplezier toegewenst met je nieuwe inductie kookplaat! Klantenservice Merken Warenhuis / Inductiekookplaatshop.nl

Joep

Snelle afhandeling order en snelle levering

Reactie Merken Warenhuis BV:

Beste klant, hartelijk bedankt voor je beoordeling en veel kookplezier toegewenst met je nieuwe inductie kookplaat! Klantenservice Merken Warenhuis / Inductiekookplaatshop.nl

N

Neef

Prima snelle levering

Bob Ouhuis

Alles volgens belofte en het apparaat werkt goed.

A.RAUWERDA

PRIMA

Carolien

Veel keus en snel geleverd

Jacques

Snel geleverd en prima inductieplaat

Hans-Jörg

Snelle en correcte levering