Resultaat
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Haubje

Prima. Beide monteurs vriendelijk en behulpzaam, en ze lijken zeker verstand van banden te hebben.
Keurige gebruikte Michelin banden gemonteerd gekregen: zo kun je voor niet te veel geld een oudere auto in bedrijf houden.

Aardige en deskundige verkoper en prima en goedkope banden

D. van Laren

Ik heb banden laten monteren en een uitlijning laten doen op me auto. Dit is uiterst professioneel gedaan. Ben zeer tevreden over dit bedrijf en zal zeker in de toekomst vaker komen

mm

Een zeer correct banden bedrijf kom de afspraken goed na en de prijs voor de band is zeer gunstig
voor de kleine portemonnee echt een aanrader

Ewald

Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde reparatie!
Zeker een aanrader.

Martijn

Service is erg goed, vriendelijk te woord gestaan.

N.W.Bos

Eenmaal aangekomen bij MEMO banden service , ben ik vriendelijk en direct aangesproken .
Ik kreeg een goed gevoel hierbij en ook de nieuwe bruggen en banden montage machines.
Ziet er...
Ziet er professioneel uit degelijk en goed en geen oude rotzooi .
Goed doorgesproken wat ik graag wilde en dat had hij , en ook direct gemonteerd.
Maar gaande weg in gesprek en pratend over de auto kreeg ik meer informatie en advies over de auto.
Dit moet nog opgelost worden als ik de onderdelen heb en kwa kosten zit het wel snor beter dan originele Volvo garage.
Ik ben super goed geholpen door vakkundig personeel en kom zeker terug voor div reparaties.

Suki

Klantvriendelijk en een goede service.

Ahlers

Zeer snel en netjes geholpen tegen een nette prijs