Juliette

Leuke kleding, snelle levering

snel antwoord op vragen

Nancy

Eerste keer besteld bij meisjesfeest. Het is een fijne, overzichtelijke website met snelle service.

Jennie

Fantastisch mooi jurk, snel geleverd. We zijn heel blij!

Lieke

Snelle levering van mooie kleding

snelle levering van goede kwaliteit

bij product bestellen en daarna verder winkelen moet je je zoek opdracht opnieuw invoeren en scrollen naar waar je gebleven was. Ook stond bij de legging niet dat deze drie kwart was helaas.

Mooie website met leuke kleding, een fijn contact en goede levering.

Zeer snelle levering en leuke kleding!

Jammer dat er geen kleding opgemeten kon worden, misschien de lengte en breedte van de jurken erbij schrijven? het kan zo verschillen per merk!

Correct, ,snelle service,

I.L. MARTINS RODRIGUES

Ik ben super tevreden. sneller inleveren en heel goed kwaliteit kleding.

ik ben super tevreden.

tevreden.

M

Heel goed.

C.Peters

Ik vind het een zeer prettige webshop. Als je vragen hebt, krijg je altijd snel antwoord. Zeer service gericht en ik ben ook tevreden met mijn aankopen.

Ik ben bijzonder tevreden over de kwaliteit van de stof van de jumpsuit van Be a Diva. Het is niet zomaar een tricot stofje, maar een behoorlijke kwaliteit waar mijn dochter heel veel plezier van... Ik ben bijzonder tevreden over de kwaliteit van de stof van de jumpsuit van Be a Diva. Het is niet zomaar een tricot stofje, maar een behoorlijke kwaliteit waar mijn dochter heel veel plezier van zal hebben.

Prachtige kleding!!!!

Zie hierboven

Duidelijker uitleg over speciale maat. Mijn dochter kreeg haar prachtige jurk binnen. In lengte prima(was ook haar mat) maar on breedte veel te groot. Bleek een speciale maat te zijn. Werd tijdens... Duidelijker uitleg over speciale maat. Mijn dochter kreeg haar prachtige jurk binnen. In lengte prima(was ook haar mat) maar on breedte veel te groot. Bleek een speciale maat te zijn. Werd tijdens de bestelling niet duidelijk aangegeven. Geen extra allert signaal. Bij de beschrijving staat het wel maar als leek denk je dat het een code van de jurk is. Aandachtspunt?