Marsha

Super snelle levering! Top service!

De gemaakte combinaties zijn erg leuk! Zo krijg je een beter beeld.

Denise

Erg prettig

Leuk, het cadeautje bij de eerste bestelling!

Goed!

Er ging iets mis met mijn betaling (eigen fout), even nagebeld want ik had het snel nodig. Is toen toch nog op tijd verstuurd! Heel fijn!

Ga zo door!

Eerste keer een aankoop gedaan. Ben tevreden.

Met name de snelheid van levering, de volgende dag in huis!

Het zou handig zijn als bij een kledingstuk meer maatgegevens zouden staan, bijv. mouwlengte bij bovenstukken, ruglengte bij jurkjes enz.

Arjenne

Wat een vlotte service van uw bedrijf snelle levering. Ik had gevraagd heeft u ook cadeaupapier nee was het antwoord maar tot mijn grote verbazing wat een verassing in de doos :-) wat was de jurk... Wat een vlotte service van uw bedrijf snelle levering. Ik had gevraagd heeft u ook cadeaupapier nee was het antwoord maar tot mijn grote verbazing wat een verassing in de doos :-) wat was de jurk mooi ingepakt in prachtige paars glimmende folie met een mooie strik erop. Daar wordt je toch echt blij van. Dit was de eerst keer dat ik bestelde maar u gaat ons vast meer zien. Hartelijk dank voor de goede service.

Super tevreden en hele snelle service!

Snelle afhandeling van bestellingen. Producten van zeer goede kwaliteit. verschillende betalings- mogelijkheden. Persoonlijke benadering.

Als boven!!

Sandra, mama van drie prinsesjes

duidelijke site, snelle levering

bij een andere site had mijn dochter een armbandje gekregen. ze voelde zich heel speciaal. Heel eenvoudig maar wel iets wat blijft hangen.

Mirjam

Snelle levering, goed verpakt en ontzettend leuke en betaalbare kleding. Mijn meisjes voelen zich echt een prinsessen!

Bestelgemak en leuke orginele betaalbare 'feestkleding'

Cindy van Echtelt

Gewoon elke x weer een feestje om te winkelen en te bestellen goede service mooie kwaliteit

snelle goede service netjes verpakt