Zonneveld

Mooie kleding en snelle service. Zelfs met omruilen snel!

Telefonisch goed contact gehad! Fijn dat er ook iemand achter de schermen makkelijk te bereiken is :-)

Esther

Fijne, overzichtelijke website. Bestelde spullen snel en netjes bezorgd. TOP!

Anja

Heel positief !! Altijd snel met afsturen en leuke acties !!

Snel met afsturen, leuke acties en leuke merken, vooral Lofff !!

Het merk Mim Pi ontbreekt eigenlijk nog ...

y

Super!!! Snelle levering, en gelijk krijg je bevestiging per mail over je bestelling en wanneer het verzonden wordt. Ik ben zeer tevreden!!

snelle levering, goede communicatie, duidelijke product beschrijving, leuke collectie.

Geeta

Mooie meisjeskleding, beetje prijzig

Rosalie

Prachtige spullen en top service! Een feest om bij te winkelen! Mijn dochter was ook super blij met haar cadeau!

Overzichtelijk / mooie spullen voor een goede prijs / goede service

Een review geven zou iets makkelijker moeten kunnen, beetje omslachtig

Erg klantvriendelijk!! Snelle, goede service!

Corrie

Mijn ervaring met het bedrijf Meisjesfeest is erg goed,netjes en zorgvuldig ingepakt en altijd vlot antwoord als ik een vraagje heb!
Kortom ben heel tevreden en hoop nog vaak een bestelling te...
Kortom ben heel tevreden en hoop nog vaak een bestelling te doen!

Goede communicatie en snelle levering!

Ik heb geen idee wat er nog beter zou kunnen!
Ga zo door!

rosalie zwaan

Vandaag de bestelde jurken ontvangen. Mijn dochter is helemaal gelukkig met haar nieuwe verjaardagsjurk van Bonnie Jean en een prachtige diadeem cadeau! Zeer tevreden over de service! Zeker voor... Vandaag de bestelde jurken ontvangen. Mijn dochter is helemaal gelukkig met haar nieuwe verjaardagsjurk van Bonnie Jean en een prachtige diadeem cadeau! Zeer tevreden over de service! Zeker voor herhaling vatbaar