Cindy van Echtelt

Super goede service meerdere keren besteld en alles is altijd goed geregeld. De kleding is van mooie kwaliteit en tegen een goede prijs. Ik ga zeker nog meer bestellen in de toekomst. De feestjurken... Super goede service meerdere keren besteld en alles is altijd goed geregeld. De kleding is van mooie kwaliteit en tegen een goede prijs. Ik ga zeker nog meer bestellen in de toekomst. De feestjurken zijn echt een aanrader erg mooi en niet duur!!!!

Mooie prijs kwaliteit verhoudingen en gewoon alles wordt netjes afgehandeld

Sandra, mama van drie prinsesjes

Mooie aparte jurkjes en een goede kwaliteit. goed betaalbaar. snelle levering, mijn dochters zojn helemaal happy en klaar voor de communie.

duidelijk en snelle levering

bij een andere site had mijn dochter een armbandje gekregen. ze voelde zich heel speciaal. Heel eenvoudig maar wel iets wat blijft hangen.

Lieke van der Elst

Ruim assortiment met geweldige meisjeskelding. vooral LoFff is het lievelingsmerk van mijn dochter en mij! Deze kleding is overwegend van zachte soepele stof gemaakt, wat het draagcomfort verhoogt.

Veel kleding te koop, waaronder ook veel basisartikelen zoals shirts en leggings.

Betaling liever gelijk via de bank. Graag het bankrekenimgnummer op de site vermelden.

danielle

Makkelijk,snel en duidelijk

Hurkey

Snelle en goede service

Mijn ervaringen met dit bedrijf is uitstekend; leuke kinderkleding tegen leuke prijzen.

C van Haaften

Snelle levering en leuke tracktaties

Gezellige en aparte meidenjurkjes, mijn dochter voelt zich een prinses in jullie jurkjes!

Irene

Jurkje en vest online gekocht

Als producten kunnen worden ingepakt in een grote envelop, dan liever in een grote envelop in plaats van in een doos. Het past dan gewoon in de brievenbus.

Marieke

Leuk bedrijf, goede en snelle service.