N. Ansems

Niet zo geweldig. Product wordt op de website verkocht als leverbaar binnen 3 tot 5 dagen en een dag later krijg je mail dat het 4 tot 6 weken wordt. De rekening krijg je wel meteen, ondanks dat je... Niet zo geweldig. Product wordt op de website verkocht als leverbaar binnen 3 tot 5 dagen en een dag later krijg je mail dat het 4 tot 6 weken wordt. De rekening krijg je wel meteen, ondanks dat je voor afterpay kiest en nog geen product hebt.

Niet ontdekt

Elisabeth Langerak

Goede en fijne ervaring. We konden alsnog een artikel ruilen ook al was de bedenktijd verstreken. Erg netjes en klantvriendelijk!

Klantgericht en meedenkend

H Voogsgeerd

Zeer slecht bereikbaar Geen communicatie Lange levertijd

Bouw-Collectief bv

Zeer goed

Fijne klantenservice

Privé

Fijne bedrijf, we kregen beschadigde produchten binnen. Mail gestuurd en Marissa heeft het meteen ook opgelost!

Klantvriendelijk, de artikelen waren snel binnen. Denken met je mee!

J. Smits

Als je een mail stuurt krijg je geen antwoord

verkopen en daarna net doen of je niet meer bestaat

Wilma

Prettige ervaring

Snel en goedkoop

F van Laar

Perfecte service en levering, ik had de nano douchewand van 90x200 en alles zit erbij dus ook de stabilisatorstang, alleen beetje kit langs de onderkant aan de buitenkant van de wand en klaar. Perfecte service en levering, ik had de nano douchewand van 90x200 en alles zit erbij dus ook de stabilisatorstang, alleen beetje kit langs de onderkant aan de buitenkant van de wand en klaar.
Met 2 man 1 1/2 uurtje werk.
Dus in 1 woord top.

Alles

Saskia

Product netjes geleverd, communicatie over levering kan beter.

Goede prijs, netjes verpakt, site ok

Appie.G

Goede&vlotte levering v.d. thermostaat kraan,25€duurder dan bij een ander,maar kan achteraf betl.(kan je eerst kijken of dat het geleverd wordt en goed is)daarvoor bij hun gekocht dan maar iets meer... Goede&vlotte levering v.d. thermostaat kraan,25€duurder dan bij een ander,maar kan achteraf betl.(kan je eerst kijken of dat het geleverd wordt en goed is)daarvoor bij hun gekocht dan maar iets meer kwijt.Alleen moeten ze wel een verzendbevesteging met track&trace mailen,nu stonden ze plots voor de deur!.

Was verder prima in orde,product&verpakking