Petterson

Goede communicatie

Duidelijkheid over levering en doen wat ze beloven

Prive

Ik ben in de winkel geweest. Artikel kon wel besteld worden maar mocht niet retour. Via de website wel. Heel raar.
Heb 1 douche strip gekocht, is verzonden in een doos waar er wel 100 in paste.

Mooie winkel

JW van Mierlo

Kort maar krachtig: zeer goed

Prijs en het nakomen van afspraken

ANDRE VAN DER LINDEN

UITSTEKEND

OVERZICHTELIJK, GOED AANBOD, GOEDE AFTERS SALES SERVICE

Klokkemeijer

Goede bereikbaarheid, Goede service en vriendelijk contact

Bereid tot meedenken van klant

Hans

Snel en goed

peter van bogaert

Ondanks dat de produkten via verschillende vestigingen kwam alles netjes op dezelfde dag geleverd

afspraken nakomen

Henny Bakker

Helaas beschadigde wandbevestiging omdat daar de zeer zware douchewand van 55 kilo opleunde.
Slecht is dat loodzware pakket geleverd door een kleine vrouw (50/60 jaar) en ik vrouw van 76 ben en we deze wand nooit uit de auto konden krijgen. Gelukkig kon ik iemand vinden om te helpen. Als er geen personeel is begrijp ik dat, maar dan moet er minstens vooraf gezegd worden dat er hulp moet zijn voor tillen. En gelukkig begane grond maar wat als het naar etage had gemoeten?. Daar zijn bij het bestellen geen vragen over gesteld .

Goede kwaliteit en snelle levering

Hank

Top

goede service, snelle kordate levering, product zoals omschreven, gewoon top!

Geen bedrijf mijn naam Anneke van Engelen

Mijn bestelling is niet in goede orde ontvangen, de gipsplaten waren gebroken nadat de plastic verwijderd was. Verder helemaal tevreden

Op tijd geleverd