De Graaff

Ik was best tevreden, bij dw vorige besteling. Nu bij mijn laatste besteling ben ik dat helaas niet meer. WC pot waar een kras op zat, tegels die niet meegeleverd werden. Mail waar niet op... Ik was best tevreden, bij dw vorige besteling. Nu bij mijn laatste besteling ben ik dat helaas niet meer. WC pot waar een kras op zat, tegels die niet meegeleverd werden. Mail waar niet op gereageerd werdt. Na drie weken zelf moeten mailen hoe de staat van de bedtelling was. Ze k9ndenleveren maar de tegels waren verkeerd gelevert, keus 60 bij 60 nemen of 3 weken minimaal weer wachten. En dat terwel je al bijna droe weken op een emmertje je behiefde moet doen. Compensatie kan maar dan mag je nog eve wat nieuws kopen dat krijg je dan tegen inkoopsprijs, dus je moet er voor betalen. Het zou ze sieren het gewoon te leveren kosteloos. Echt een trauma wat ik er aan over heb gehouden.

geen bedrijf.

Op tijd geleverd en prima bezorging

We hebben geen bedrijf

Snelle levering we kregen eerst het verkeerde product opgestuurd maar met telefoontje was het snel opgelost en kregen we alsnog het goede product opgestuurd. Dat was snel geregeld. We zijn super... Snelle levering we kregen eerst het verkeerde product opgestuurd maar met telefoontje was het snel opgelost en kregen we alsnog het goede product opgestuurd. Dat was snel geregeld. We zijn super tevreden over dit bedrijf. We kunnen het iedereen aanbevelen.

Snelle levering alles goed geregeld.

B.L. van der Zijden

De bestelling is goed afgeleverd en vooraf kregen wij ook nog een telefonische melding dat de bezorger er aan kwam.

keurige aflevering en verpakking

Broekmeulen

Wel goed

Communicatie

Imtex vof.

Telefonisch slecht/niet bereikbaar

niet opgemerkt

Rf Burnet

Goede service en prima kwaliteit.

Prijs

H Verschoor

geen bedrijf

Heel goed in alles

service

Schmetz

Producten waren niet op voorraad maar een top en super snelle oplossing gevonden

Snel contact en goede geholpen