Hulst

Flexibel met bijbestellen en het verplaatsen van de leverdatum. Vlak voor de leverdatum besloten we voor de zekerheid nog een extra doosje tegels te bestellen. Order werd meteen geplaatst om nog op... Flexibel met bijbestellen en het verplaatsen van de leverdatum. Vlak voor de leverdatum besloten we voor de zekerheid nog een extra doosje tegels te bestellen. Order werd meteen geplaatst om nog op tijd te kunnen leveren.

Flexibele in levering en bijbestellen

J vd Wiel

Mooie voordelige producten. Had het einde vd middag besteld en het meeste de volgende dag al in huis. De dag er na nog 2 producten geleverd.

Mooie voordelige producten, snel geleverd

/????????????????????????????

Niets ik koop nooit meer MEGADUMP TIEL

0000000NIETS

Ellie Stolk de Vries

Gekocht 2 swing deuren

Nieuwe klant

2x order geplaatst; 2x keurig op tijd geleverd

Goed bereikbaar, behulpzame klantenservice, zonder gedoe een defect artikel omgewisseld, snelle levering, duidelijke website,

sander de vree

Netjes en volgens afspraak

service

Piet Röling

Correct geholpen

Vriendelijk balie personeel met alle aandacht voor de klant.

NVT

Uitstekende prijs, service en kwaliteit

De artikelen waren zeer scherp geprijsd voor gloednieuwe producten. Heel fijn dat er goed geïnformeerd wordt over levering; track&trace + een sms’je 45 minuten voor levering. Komen afspraken na,... De artikelen waren zeer scherp geprijsd voor gloednieuwe producten. Heel fijn dat er goed geïnformeerd wordt over levering; track&trace + een sms’je 45 minuten voor levering. Komen afspraken na, vriendelijke bezorger. Kortom, top bedrijf. Bedankt Megadump!

Ray

Een zeer nette prijs

Hendrik

Voordelig. Duidelijke en goed werkende online webshop. Vlotte levering. Ik had echter geen Track&Tracé

Voordelig en vlotte levering