Thea

Op 18 november toilet besteld, op 29 november zelf gebeld waar de pot bleef( mijn nood was ondertussen behoorlijk hoog 😁), bleek dat de toeleverancier aan het verhuizen was en niet kon leveren. Was... Op 18 november toilet besteld, op 29 november zelf gebeld waar de pot bleef( mijn nood was ondertussen behoorlijk hoog 😁), bleek dat de toeleverancier aan het verhuizen was en niet kon leveren. Was best aardig geweest dat ze mij dat ook verteld hadden! Gelukkig kon ik een poep abonnement bij de buurman afsluiten! Op 12 december werd de toilet keurig netjes (zonder aankondiging) afgeleverd! Zit heerlijk!

Ze zijn goedkoper dan andere toiletpotten leveranciers.

Amanda

Ja

Wij hebben een bedrag van 8.000 euro aan badkamer spullen uitgeven bij dit bedrijf, we hebben ons huis nog 1 jaar verbouwd en nu half jaar gebruik van de spullen te maken is onze spiegel van 350euro... Wij hebben een bedrag van 8.000 euro aan badkamer spullen uitgeven bij dit bedrijf, we hebben ons huis nog 1 jaar verbouwd en nu half jaar gebruik van de spullen te maken is onze spiegel van 350euro met led verlichting kapot en is ook verwarmbaar en dimbaar. Hierbij contact gezocht met het bedrijf en die krijgen van leverancier te horen dat te lang geleden is en dat we maar nieuwe spiegel moeten kopen!! Een nieuwe kopen?? Waarom kan die niet gerepareerd worden? En wie gaat zeggen als nieuwe aanschaffen over half jaar weer kapot is??
En geef je zoveel geld uit bij een bedrijf en is dit de service!! Nou voor mij nooit dat ik hier nog wat koop en zal mij vrienden kennisen en familie hier ook niet meer na toe sturen. Denk na mensen een nieuwe spiegel kopen het gaat niet om spiegel van 100euro!! Ma 350euro!! Dit echt veel geld!! Want spiegel hoort zeker gewoon zoveel branduren te branden. En na half jaar of 1,5 kapot te zijn.

Dole

Prima ervaring, doen wat ze beloven

Afspraken nakomen

Aaltink

Goede prijs, goede levertijd, en goed product.

Goede prijs t.o.v. Het product

Sch.

Ondanks verkeerde product levering, is hier snel op gereageerd en ik kan alsnog aan de slag met mijn klus.

Snelle reactie en afhandeling en goede communicatie.

Van dijk

Om te verkopen zijn ze top, maar als er qat is zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Tussen druk en druk zit een verschil. Als je belt en je staat langer dan 45 min in de wacht en nog steeds niemand... Om te verkopen zijn ze top, maar als er qat is zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Tussen druk en druk zit een verschil. Als je belt en je staat langer dan 45 min in de wacht en nog steeds niemand aan de lijn hebt dan is er wat mis daar

Ruime keus

Curt

Geen opmerkingen, alles is verlopen zoals het hoort.

Prijs kwaliteit
Klantvriendelijk

Bouwer

Doet wat het beloofd

José

Slecht, 6x morten bellen over mijn bestelling. En dsn 3x langer dan 15 min moeten wachten totdat je iemand aan de telefoon krijgt

Goedkoper

Gea