Herma

Complete douchehoek besteld die in spiegelbeeld wordt geleverd. De volgende dag telefonisch contact opgenomen, fout wordt onmiddellijk toegegeven. Excuses en toezegging dat de volgende dag de juiste... Complete douchehoek besteld die in spiegelbeeld wordt geleverd. De volgende dag telefonisch contact opgenomen, fout wordt onmiddellijk toegegeven. Excuses en toezegging dat de volgende dag de juiste wordt geleverd. Prima kwaliteit en geweldige service.

Prima kwaliteit.
Goed advies in showroom.
Geweldige service.

prive

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

bericht gegeven wanneer het binnenkomt

A. van 't Voort

Voor de tweede keer een "sanitaire aankoop" gedaan ,bij de eerste
Voor de tweede keer een "sanitaire aankoop" gedaan ,bij de eerste
ging prima , de (recente) tweede ging er iets totaal fout en kwam de loodgieter voor niks bij ons aan . Echter de foute levering werd , na (te) lang wachten aan de telefoon , binnen een kwartier bericht terug , een collega brengt (en ruilt) de goede bestelde vandaag nog om aan huis . Binnen 2 uur , uit Eindhoven gefikst !! Perfect en dank hiervoor .

Op de lange (opneem)tijd aan de telefoon na ,perfecte oplossing van het probleem.

A.Noniem

snel en correct geleverd

Thomas

Super service, volgende dag geleverd op het juiste tijdstip. De douchewand was van betere kwaliteit dan verwacht. Aangezien ik de goedkoopste heb aangeschaft had ik niet gedacht dat het van deze... Super service, volgende dag geleverd op het juiste tijdstip. De douchewand was van betere kwaliteit dan verwacht. Aangezien ik de goedkoopste heb aangeschaft had ik niet gedacht dat het van deze kwaliteit is. Super tevreden!

Service
Afspraken
Levering

Hugo Smid

Wordt snel gereageerd gewoon geweldig,ook retour zending wordt snel afgehandeld

Snelle reactie,en ook vriendelijk

Ronald

Late levering en helaas is bestelling nog niet compleet

Het juiste product zou direct opgestuurd worden.

Tineke buijs

Gauw geleverd

Hele goede kwaliteit

willy

Zeer goed

snel

H Haakman.

Douchekop besteld. Eerste ervaring met dit bedrijf. Goede ervaring.

Groot assortiment.