R. Buijtendorp

Een goede ervaring

contact m.b.t de levering supper service

De Klussenier Cornelisvanderwulp

Werkt prima

Nette snelle service

Janssens

Super goede ervaring ik zal er zeker vaker bestellen

Service. Als er iets mis is wordt t snel en goed verholpen.

Marie

Kachel thermostaat en koppelingen gekocht

Snelle service volgende dag in huis

van Gelder

Goede service ook met ruilen of retourneren van goederen.

Communicatie

Particulier

Prima verzorgdtijdige en op tijd geleverd.

Ron

Nadat we een offerte hadden laten maken kwamen we iets duurder uit dan bij sommige andere bedrijven maar op basis van hoe we tot dan toe waren geholpen en het feit dat ze in Tiel zitten de knoop... Nadat we een offerte hadden laten maken kwamen we iets duurder uit dan bij sommige andere bedrijven maar op basis van hoe we tot dan toe waren geholpen en het feit dat ze in Tiel zitten de knoop doorgehakt en besteld. Geen moment spijt, medewerking en service tot nu toe is top. Kan ook makkelijk even langs gaan als er iets is en word goed geholpen. Niet moeilijk doen, meedenken en meewerken.

Klant vriendelijkheid, meedenken, service

Cees van Ingen

Uitermate tevreden...

Opvallende service, waarbij alle aangeschafte producten in mijn auto werden gezet. Werkelijk niets zelf hoeven te dragen. Waar zie je dat nog...na verkoop!

Gertjan Nijboer

Goed product

particulier

Levering bleef uit zonder enig bericht. Pas toen ik zelf per mail reclameerde, kreeg ik bericht, dat de bestelling verzonden zou worden, wat overigens nog 4 dagen duurde, maar misschien kwam dit ook... Levering bleef uit zonder enig bericht. Pas toen ik zelf per mail reclameerde, kreeg ik bericht, dat de bestelling verzonden zou worden, wat overigens nog 4 dagen duurde, maar misschien kwam dit ook wel door drukte bij Post.nl

Artikel in goede orde ontvangen, maar als levering niet direct mogelijk is, zou het wel zo klantvriendelijk zijn dit even te laten weten.