Jfa Bevers

Snel en eenvoudig een geschikt product gevonden uit een groot aanbod.
Razendsnelle afhandeling bij bestellen en binnen afzienbare tijd de eigenaar van een geweldig product.

Gigantisch aanbod en snelle levering

Frank Sprangers

Supergoed!!

Nakomen afspraken en snellere levering dan aangegeven

Santegoeds

Alles was goed geregeld

Het op tijd leveren Prima

Meekel

Prima!

Snelle levering (7.30 uur)!!

L de jong

Erg fijn bedrijf

Communicatie was fijn

Bolder

Snelle levering, alleen jammer dat ik het alleen van de lift beneden naar mijn appartement moest doen in mijn eentje.
Hij had ook geen steekkar bij hem.

Snelle levering.

Bep Mulckhuijser

Mijn ervaring met Megadump Tiel is ronduit slecht. Ik sluit mij dan ook aan bij de vele andere slechte reviews. Ik had een handdouche besteld en deze even getest, maar vond de waterstraal niet hard... Mijn ervaring met Megadump Tiel is ronduit slecht. Ik sluit mij dan ook aan bij de vele andere slechte reviews. Ik had een handdouche besteld en deze even getest, maar vond de waterstraal niet hard genoeg. Ik heb dit keurig gemeld en gevraagd om retourinstructies. Echter: men was niet bereid de handdouche terug te nemen, omdat deze "gemonteerd" was geweest... Had ik nu maar gewoon m'n mond gehouden over de reden van retournering. Men was niet te vermurwen, ondanks mijn keurige verzoek tot heroverweging. Coulance heeft men daar ook niet van gehoord! Voor mij nóóit meer Megadump! Is me dát een "service"???!!! Een héééél klantonvriendelijke en zeker niet servicegerichte organisatie!!
Die ene (beoordelings)ster is noodgedwongen, omdat je anders niet verder komt in de beoordeling.

De zeer klantonvriendelijke en niet servicegerichte manier van doen.

Herma

Complete douchehoek besteld die in spiegelbeeld wordt geleverd. De volgende dag telefonisch contact opgenomen, fout wordt onmiddellijk toegegeven. Excuses en toezegging dat de volgende dag de juiste... Complete douchehoek besteld die in spiegelbeeld wordt geleverd. De volgende dag telefonisch contact opgenomen, fout wordt onmiddellijk toegegeven. Excuses en toezegging dat de volgende dag de juiste wordt geleverd. Prima kwaliteit en geweldige service.

Prima kwaliteit.
Goed advies in showroom.
Geweldige service.

prive

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

bericht gegeven wanneer het binnenkomt

A. van 't Voort

Voor de tweede keer een "sanitaire aankoop" gedaan ,bij de eerste
Voor de tweede keer een "sanitaire aankoop" gedaan ,bij de eerste
ging prima , de (recente) tweede ging er iets totaal fout en kwam de loodgieter voor niks bij ons aan . Echter de foute levering werd , na (te) lang wachten aan de telefoon , binnen een kwartier bericht terug , een collega brengt (en ruilt) de goede bestelde vandaag nog om aan huis . Binnen 2 uur , uit Eindhoven gefikst !! Perfect en dank hiervoor .

Op de lange (opneem)tijd aan de telefoon na ,perfecte oplossing van het probleem.