Ouwehand&Co

Snelheid

kools

nee

Nvt

Uitstekend geholpen en zeer snel

Komt zijn afspraken na

3 Techniek

mooi op tijd

Josien

Positief

Veel producten in showroom. Eenvoudig sample te bestellen als die niet in de showroom is. Vriendelijke, persoonlijk contact.

Oosterhuis

Snelle , correcte behandeling.

Duidelijke onfo.

Rinus van der Hor

Was de eerste keer dat wij online iets besteld hadden bij Megadump. Prima website en het gezocht product makkelijk te vinden via de zoekfuncties.

Prima website en het gezocht product makkelijk te vinden via de zoekfuncties.
Prima website en het gezocht product makkelijk te vinden via de zoekfuncties.
Ook contact met de bezorgdienst is uitstekend. Je wordt netjes te woord gestaan en men geeft aan wanneer en hoe laat zij komen. Prima service.

Theo

Prima mooi bedrijf
Prima mooi bedrijf
Wij hadden 2 grote tegels kapot gestoten met leggen,dus n groot probleem het zou 4 weken duren om opnieuw te bestellen,maar Cor en Angela hebben het zo goed opgelost dat we dezelfde dag nog de tegels thuis konden leggen.
Dit is geweldig opgelost.

Kunnen alles gelijk oplossen.

Henk Bult

Contact gehad met Megadump Dalen over een Wiesbaden scharnierenset douche swingdeuren chroom deze waren niet op voorraad. Maar er werd verteld dat deze makkelijk via Megadump Tiel te bestellen zijn... Contact gehad met Megadump Dalen over een Wiesbaden scharnierenset douche swingdeuren chroom deze waren niet op voorraad. Maar er werd verteld dat deze makkelijk via Megadump Tiel te bestellen zijn en dat klopte ook.

De nieuwe scharnierenset werd snel geleverd, paste prima op de bestaande douchedeur en was in no time gerepareerd. Een aanrader.