Hans Bolt

Inmiddels neem ik bijna 7 jaar deel in verschillende investeringsprojecten van Meerdervoort. Positief is de duidelijkheid in welk onroerendgoed je belegd en onder welke voorwaarden. De communicatie... Inmiddels neem ik bijna 7 jaar deel in verschillende investeringsprojecten van Meerdervoort. Positief is de duidelijkheid in welk onroerendgoed je belegd en onder welke voorwaarden. De communicatie met de medewerkers is altijd helder en duidelijk. Ook niet onbelangrijk is dat ik tot op heden altijd keurig op tijd mijn rentevergoeding heb mogen ontvangen.

Familie Vogel

Transparante communicatie en prettige begeleiding bij mijn deelname in een besloten fonds

Han van Veen

Zeer provisioneel bedrijf waar je als persoon prettig en correct te woord wordt gestaan. Het belangrijkste is natuurlijk dat men zich aan zijn woord houd en dat doen ze al 7 jaar.

Jos Hartman

Heb een zeer goede ervaring met Meerdervoort!

wout

Sinds ruim 1 jaar relatie

Samenwerkingsverband J C Derksen e/o J W Derksen-Schepers.

Wij hebben tot nu toe goede ervaring met deze club - zijn nog alle afspraken etc nagekomen en dat stemt ons goed - altijd correct behandeld.

S.Koopman

Ik ervaar Meerdervoort als een korrekt bedrijf, die alle afspraken en overeenkomsten nakomt. Bizonder is ook het aanbieden van het onderpand als 1e of 2e hypotheekrecht op afgesloten leningen.

De Rooij

Een partij die nakomen wat ze beloven.

M. de Boer

Deskundig advies over de investeringsmogelijkheden. Ze zijn alle afspraken keurig nagekomen.