Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

Mariska

Nee

Eric Bos

Positief. 2e keer (een jaar na eerder stoppoging). Zelfde medewerker. Prettig iemand te hebben die mijn proces volgt, mijn gedachten, gevoelens, overwegingen, lastige momenten en mij bevraagd op... Positief. 2e keer (een jaar na eerder stoppoging). Zelfde medewerker. Prettig iemand te hebben die mijn proces volgt, mijn gedachten, gevoelens, overwegingen, lastige momenten en mij bevraagd op wat ik concreet kan doen t.a.v. stoppen met roken.
Tegelijkertijd een kort traject; volhouden op de langer termijn is en vraagt iets anders dan de eerste periode.

Heel fijn dat iemand meedenkt, begrijpt en bevraagd, op de contactmomenten beschikbaar is, punten markeert om expliciet stopen met roken te kunnen bespreken. Dat helpt !!

Kirsten

Top,fijn en niet standaard riedeltje. iig niet met mijn coach, over beiden levens werd gesproken. Meer vriendschappelijk dan coach.

Hoop elke coach zo is als mijne .

Ina Roosenbrand

Goede gesprekken

Stefan

👍

Ik wilde wel stoppen maar pleisters enzo zijn heel duur in een keer. Nu kwam ik medipro tegen en die nemen alles uit handen regelen behandeling maar ook de benodigde producten om te stoppen en dat... Ik wilde wel stoppen maar pleisters enzo zijn heel duur in een keer. Nu kwam ik medipro tegen en die nemen alles uit handen regelen behandeling maar ook de benodigde producten om te stoppen en dat word volledig vergoed.

Cor Geven

Alles was top

Vriendelijk en nemen de tijd

Stephanie

Supergoed geholpen.. ben kog steeds rookvrij😁

Super leuke Coach

Sandra

Ik ben supertevreden! Van ruim 25 sigaretten per dag voor meer dan 30 jaar naar helemaal clean!

Mijn coach was zelf ook ooit een roker en begreep mijn angst

Anton v d Heijden

Nu, n kleine twee jaar later heb ik eindelijk gevoel gestopt te zijn.

??

R sisoho

Supper om met deze medewerkers eindelijk het resultaat te krijgen wat je zo graag wil.goede begeleiding supper resultaat

Gewoon super geen woorden voor