Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

Maurits Vijsma

Goede steun voor stoppen met roken

Zeer goede coach

Ward

Goede coach

Bakker

Eerlijk gezegd begrijp ik de reacties die hier staan niet. De begeleiding van medipro gaat namelijk echt helemaal nergens over. Zowel qua inhoud als de manier waarop. Er zijn geen duidelijke... Eerlijk gezegd begrijp ik de reacties die hier staan niet. De begeleiding van medipro gaat namelijk echt helemaal nergens over. Zowel qua inhoud als de manier waarop. Er zijn geen duidelijke handvaten, geen inzicht in wat het stoppen zo moeilijk (en makkelijk!) kan maken en er is geen enkele interactieve hulp op het moment dat het echt nodig is. Geldklopperij zoals ik niet eerder heb meegemaakt.

Geen enkele.

Reactie Medipro:

Beste meneer Bakker,
Beste meneer Bakker,
Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat u geen positieve ervaring heeft gehad met Medipro. Indien u hierover nog geen contact heeft gehad met Medipro, voelt u zich dan vrij om uw verhaal te delen via een e-mail naar info@medipro.nl, of door telefonisch contact met ons op te nemen. Wij zullen kijken wat we voor u kunnen betekenen. Verder kunnen we met uw feedback ons best doen om onze diensten te verbeteren.
Carlijn van Medipro

Jacqueline Kila

Vriendelijk doch streng. Zeer goed inlevend.

Snelle deskundige hulp die je goed ondersteunt op een strenge, vriendschappelijke manier.

H

Uitstekend, motiverend begeleid.

Prima begeleiding, je moet het wel zelf doen.

Corine

Top ondersteuning

Fijne coach peter

Amadou

Zeer informatief en zorgzaam

Consistent en consequent. Maw je krijgt de keiharde feiten

Faessen

Super en snel contact, altijd behulpzaam en denkend in oplossingen

Goed contact, behulpzaam

Michel Kochen