Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

Herma Vermeulen

Prima begeleiding, maar uiteindelijk moet je het zelf doen.. maar de steun in de rug heb ik prettig ervaren

Lage drempel als je zelfs ècht overtuigd bent dat je klaar bent om te stoppen maar graag wat extra steun wilt.

Held

Netjes

Alles

Lian Versantvoort

Heeft me goed Vd sigaretten afgeholpen wel ben ik wat elektrisch blijven roken ik zit in een hele stressvolle situatie en ben al blij dat ik niet meer gewoon rook. Ik heb er veel baat bij ik heb... Heeft me goed Vd sigaretten afgeholpen wel ben ik wat elektrisch blijven roken ik zit in een hele stressvolle situatie en ben al blij dat ik niet meer gewoon rook. Ik heb er veel baat bij ik heb geen rokershoest meer

Nee

Amanda

Slecht

Nee

Reactie Medipro:

Beste Amanda,
Beste Amanda,
Wij vinden het erg vervelend dat u de ondersteuning zo heeft ervaren. Deze klachten nemen wij uiterst serieus. Ik zou u willen vragen om uw feedback nader toe te lichten via een mail naar klachtencommissie@medipro.nl, of door te bellen naar 088 786 77 99. Hopelijk komen we tot een passende oplossing.
Vriendelijke groet,
Team Medipro

Goede begeleiding, inzicht gekregen in mijn eigen valkuilen

Inzicht geven

Marieke

Goede stok achter de deur, fijn contact. Dit was het laatste zetje dat mij helemaal van het roken af heeft geholpen!

Vond het fijn dat ik een vast contactpersoon had. De gesprekken waren niet belerend maar gewoon fijn en positief.

Van dorst

Het heeft ze wel geholpen, altijd fijn als er iemand trots op je is of als je de fout in gaat zorgen dat je het weer op pakt

Stok achter de deur

Chantal Aan t goor

Ben de lege

Roland Linde

Zeer tevreden met de hulp

De dame waar ik contact mee had, wist goed te luisteren en in te spelen op de knelpunten die ik ondervond