Medipro

Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Medipro aan?
Vriendelijkheid
Deskundigheid Coach
Afspraak Maken

Faessen

Super en snel contact, altijd behulpzaam en denkend in oplossingen

Goed contact, behulpzaam

Michel Kochen

Heel goed

Super coaching

J.essers

Uuuhh

Jel de Jong

Fijne ondersteuning. Begrip voor de moeilijke momenten en geen verkeerde opmerkingen als je het even lastig had. Merkte echt dat ze achter mij stond.

Inleving in de stoppende roker. Geen moeilijke tips maar echt kijken naar mij als persoon

Heussels

Niet alle vragen zijn van toepassing

Persoonlijk

Zwarts

Goed en duidelijk

goede begeleiding

Bruna

Zeer goed !

Op zich niks

Sharon

Fijne gesprekken gehad. Hulp waar nodig en goede begeleiding qua afbouwen pleisters.

Soms ging het heel goed en had ik geen behoefte aan een gesprek. Dan was het ook heel kort en bondig. De andere keer had ik er wel behoefte aan en dan namen ze ook de tijd.

MM Blaauw Dekker

Goede ervaring.

De telefoon gesprekken, rustige man, niet dwingend en dat gaf mij rust.

Mick

De consulent vertelde mij dat de stresssituatie waarin ik verkeerde op werk ervoor zorgde dat het niet het juiste moment was om te stoppen met roken. De stress van het stoppen zou er dan nog bovenop... De consulent vertelde mij dat de stresssituatie waarin ik verkeerde op werk ervoor zorgde dat het niet het juiste moment was om te stoppen met roken. De stress van het stoppen zou er dan nog bovenop komen en zorgen voor een terugval. Ik werk daar inmiddels niet meer, waarna ik met oudejaarsavond 2021 op 2022 ben gestopt met roken. Sindsdien heb ik geen trekje meer genomen en duizenden euro’s bespaard.

Eerlijk advies. Ook als het niet in hun voordeel is.