8.2/10

Yvonne Guzman

Vandaag heeft Hans werkzaam bij de firma Matthijssen bij mij de hal behangen, tot mijn grote tevredenheid . Super vakwerk afgeleverd ben er super blij mee. Kan het iedereen aanbevelen.

Keurig personeel.

Edwin

Duidelijke afspraak, snel geholpen, goed werk

Vakkundig

Nee

Sander de Wildt

Mattijssen doet al jaren naar tevredenheid het schilderwerk aan onze woning. Met Harry Mattijssen zijn goede afspraken te maken die prima worden nagekomen. Mocht er een issue zijn dan wordt dit... Mattijssen doet al jaren naar tevredenheid het schilderwerk aan onze woning. Met Harry Mattijssen zijn goede afspraken te maken die prima worden nagekomen. Mocht er een issue zijn dan wordt dit netjes opgelost. Zeer te spreken zijn wij over het feit dat wij sinds de opdracht werken met dezelfde schilder die mooi werk aflevert en waar nodig meedenkt.

- afspraak is afspraak;
- flexibiliteit / klantgerichtheid;
- kwaliteit van het werk.

Voorzover deze er al zijn worden deze steeds direct opgepakt. Houd dit vast!

Dies Janssen

Wij vinden het bedrijf zorgvuldig handelen en afspraken goed nakomen. De benadering van ons als klant verliep op een vriendelijke wijze.

Deskundig en eerlijk advies
Zeer vriendelijke benadering van de klant door alle medewerkers
Goede kwaliteit van het werk
Snelle en correcte afwerking van misverstanden

Door blijven gaan op deze wijze. Door de prettige omgang met de klanten maken alle werknemers reclame voor het bedrijf.

Buijing

Heel prettig ,geven goede adviezen

Komen afspraken na.

Glas vervangen en schilderwerk het zijn vakmensen

Zo doorgaan

Judith Huting

Prettige ervaringen met dit bedrijf.
Deskundig en vriendelijk personeel.
Goede service.

Meulendijks

Uitstekende service verleend. We hadden bij de firma Beldekor ( bestaat niet meer) BeCe- rolgordijnen gekocht. Een aantal rolgordijnen moesten vervangen worden. ( garantie) . De firma Mattijssen... Uitstekende service verleend. We hadden bij de firma Beldekor ( bestaat niet meer) BeCe- rolgordijnen gekocht. Een aantal rolgordijnen moesten vervangen worden. ( garantie) . De firma Mattijssen heeft bemiddeld voor ons bij BeCe en kosteloos de rolgordijnen voor ons opgehangen. Hartelijk dank voor de prima service! Hartelijke groeten familie Meulendijks, Arnhem

Mooie winkel met groot assortiment.

Frits Bruns

In alle opzichten een fantastisch bedrijf.

Ik zou alle punten dan kunnen opnoemen,want het is werkelijk grandioos.
Ik ben bijna 60 en heb nog nooit zo'n mooie woonkamer en keuken gehad.
Superviendelijke en meedenkende mensen. Ik zou alle punten dan kunnen opnoemen,want het is werkelijk grandioos.
Ik ben bijna 60 en heb nog nooit zo'n mooie woonkamer en keuken gehad.
Superviendelijke en meedenkende mensen.
Alles tot in detail voor 100% verzorgd.
Wij zijn echt onder de indruk.

Geen verbetertips,want het kan niet beter.
Dus ga zo door.
Jullie hebben ons als vaste klant.

Vervangen beglazing en schilderwerk

Communicatie over de planning