8.2/10

Gerben Geurtsen

Aanvraag gedaan voor HR++ glas, iemand thuis gehad voor de uitleg en inmeten. Uitgebreide offerte ontvangen. Alle werkzaamheden conform offerte uitgevoerd en schoon opgeleverd.

Duidelijke uitleg van de werkzaamheden en wat en wanneer te doen na oplevering.

Betere afstemming tussen de glaszetter en schilder over het uitharden van de kit en verf.

Teunisse

Goed / zeer goed

Betrouwbaar en leveren goede kwaliteit. Komen afspraken na

ga zo door.

Rina ten Westenend

Prima 👍

Vriendelijk en oplossend gericht

Geen, was kleine klus, zeer tevreden. Misschien dat de schilder zijn agenda moet blijven controleren

Jan Vos

Op een prettige en vakkundige manier is het werk uitgevoerd.

Correct en deskundig.

van Tilburg

Onbekend

Komen afspraken na. Vakwerk.
Prima hardwerkende vaklui voor dubbel glas

Registreren teveel bij vakmensen

Van den Heuvel

Aanbeveling alleen omdat personeel vriendelijk en kundig is.

Zeer klantvriendelijk
De factuur na de uitgevoerde werkzaamheden komt wonderbaarlijk snel in vergelijking met alle stroperigheid voordien.

De bereikbaarheid en mn wachttijden voor nemen gegevens voor offerte, naar opmaken offerte/ontvangen offerte en na akkoord contact op even voor uitvoeren werkzaamheden. Bedroevend! Van begin tot... De bereikbaarheid en mn wachttijden voor nemen gegevens voor offerte, naar opmaken offerte/ontvangen offerte en na akkoord contact op even voor uitvoeren werkzaamheden. Bedroevend! Van begin tot eind 5 maanden bezig geweest, als ik er zelf niet achterheen had gezeten was het langer geweest.

Reactie Mattijssen Schilderwerken:

Dag Wendy,
Dag Wendy,
dank voor je review en feedback. We gaan trachten verbetering aan te brengen waar we dat kunnen en invloed op hebben. Als verbeterpunt geef je aan dat de doorlooptijd bedroevend is. Daarbij willen we een korte nuance aanbrengen omdat we in het eerste mailcontact van 27 september 2021 aan hebben gegeven dat uitvoering plaats kan vinden eind januari/februari 2022. Het werk is op 24 en 25 februari uitgevoerd mede omdat het bij voorkeur op een vrijdag plaats diende te vinden. Volgens mij is daarmee de verwachting aan de voorkant gemanaged en hebben wij in het gehele traject aan de verwachtingen trachten te voldoen. Niettemin wensen we jullie veel plezier toe van het schilderwerk.

particulier

Goede ervaring

vlotte afhandeling

Mathieu

komen afspraken na en werken netjes

Ronald Stienstra

Snelle en goede service

Denken mee in oplossingen voor het beste resultaat.

Gereedschappen in bakken bewaren tijdens het werken.

Westerman

Secuur werk afgeleverd.