8.2/10

Paul En Thera Ernst

Wij kunnen alleen maar zeggen fantastisch!! Wij zijn zo blij met de adviezen die wij hebben gekregen en de manier waarop hier invulling aan werd gegeven, werkelijk super!!! Heel erg bedankt!!

Adviezen, zowel in winkel als bij thuis bezoek!

Ga zo door!!

P.A.C.M van Hofwegen

Vanaf de aller eerste kennismaking een vertrouwd en goed gevoel. Werd later dubbel en dwars bevestigd.

Qualitatief zeer goed personeel! Zeer kundig en de communicatie met de klant is perfect.

Gewoon zo doorgaan

Komen afspraken na
werken netjes

Goede advisering over schilderwerk
Komen afspraken na
Goede kwaliteit

wisseling personeel gedurende de opdracht is minder prettig.

B.Bos

Prima bedrijf, uitstekende service, denkt met klanten mee in alle opzichten

levert uitstekende producten met goede info v.w.b. verwerken e.d.

Afspraak = afspraak. Planning zoals afgesproken en schilderwerk uitgevoerd op een keurige manier. Tijdens het werk is overleg mogelijk en wordt in samenspraak met de klant de volgorde van uitvoering... Afspraak = afspraak. Planning zoals afgesproken en schilderwerk uitgevoerd op een keurige manier. Tijdens het werk is overleg mogelijk en wordt in samenspraak met de klant de volgorde van uitvoering bepaald.
Na afloop op een uiterst correcte wijze de oplevering en een weekje late de duidelijke facturering.

persoonlijke aandacht
overleg
netheid van werken

Mr J.F. Meiners

Het schilderwerk wordt op tijd en perfect uitgevoerd

De benadering en overleg met de schilders gebeurt op zeer correcte wijze en is uiterst correct

T&S

We krijgen ontzettend goed advies. Er wordt meegedacht en altijd gezocht naar een oplossing

Goede kwaliteit van de producten en betrouwbaar.

Onderhouden ca 11 jaar ons gebouw. Goede ervaringen mee.

Afspraak ik afspraak

Nee

Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Er wordt goed geluisterd en goed advies gegeven.

Vriendelijk, duidelijk, goede communicatie

Netjes afgehandeld

Zorgen dat de betreffende schilder goed op de hoogte is waar en wanneer hij ergens moet zijn