8.2/10

sjaak van de sant

Goed en duidelijk advies in de winkel en als er iets loopt zoals afgesproken wordt er gelijk telefonisch contact opgenomen met de klant

Ronald Stienstra

Correcte en goede afwerking. Fijne mensen om mee samen te werken.

Werkzaamheden worden goed duidelijk afgestemd. Werkzaamheden (glas en schilderwerk) zijn geheel naar wens uit gevoerd.

Len Dorleijn

Goed bedrijf.
Staan altijd direct voor je klaar.
denken met je mee bij de aanschaf van spullen behang en schilderwerken.
in de loop van ruim een jaar bouw je met verschillende...
Goed bedrijf.
Staan altijd direct voor je klaar.
denken met je mee bij de aanschaf van spullen behang en schilderwerken.
in de loop van ruim een jaar bouw je met verschillende mensen een band op.
Ons appartement is in 16 maanden een thuis geworden mede dankzij Mattijssen met zijn personeel.

Meedenken bij aanschaf en adviseren wat wel kan en niet kan.

De rekeningen kwamen wel wat later.
Moest er over bellen waar ze bleven.

De medewerkers denken met de klant mee en denken al vooruit. Heel prettig!

Medewerkers nemen de tijd en zoeken zaken goed uit voor de klant.

Robert

Wij hebben ins nieuwbouwhuis laten schilderen door Mattijsen. Ze hebben vakwerk afgeleverd en de samenwerking was erg prettig.

We zujn orima geadviseerd zidat het gemakkeljjk was een keuze te maken.

Prettig, vakkundig, betrouwbaar.

Ewoud Storm

Al verschillende keren zaken met Harry Mattijssen gedaan en altijd super tevreden met het resultaat. Er wordt zéér netjes, vakkundig en zorgvuldig gewerkt.

Vakbekwaamheid van Harry en de medewerkers en klantvriendelijk.

De schilderwerkzaamheden zijn in twee fasen uitgevoerd. Over het resultaat van de eerste fase waren noch de heer v.d. Brink noch wij tevreden. Dat was erg jammer.
In de tweede fase zijn alle...
In de tweede fase zijn alle minpunten weggenomen en ons huis ziet er weer keurig uit.

Ja, de controle van het uitgevoerde werk en het meedenken met de klant t.a.v. de mankementen daarin.

Degene onder wiens leiding het schilderwerk wordt uitgevoerd moet alert blijven en toezien op de wijze waarop een beginnende medewerker zijn werk doet.

Frits Bruns

Net als de vorige keer in 1 woord te omschrijven : Fantastisch

Persoonlijke aandacht.
Direct een goede klik met alle medewerkers.
Meedenkend en behulpzaam.
Voelt direct zeer vertrouwd.

Beter als dit kan niet, dus ga zo door.

Zoals altijd werden we prettig geholpen eerst door Sabine en daarna door Alicia.
Doordat er haast was met de stoffering werd de agenda aangepast en werd er een datum geprikt.
Helaas was...
Helaas was er toch iets fout gegaan wardoor de stoffeerder er op maandag niet was, deze fout werd snel gerepareerd en de volgende middag stond Edwin paraat om het zeil snel en vakkundig te leggen in mijn moeders appartement.
Edwin is zoals wij al langer weten door meerdere ervaringen een vakman in hart en nieren en een prettig mens om mee samen te werken.

De deskundigheid van Sabine en Alicia, met name het inzicht wat Alicia toonde door een product te adviseren wat zeer in de smaak viel bij mijn moeder.