Offerte
Advies
Communicatie

Rob en Annette Storimans

Super.

Duidelijke uitleg en ze nemen de tijd.

Ga zo maar door!

Lieneke

Prettige ervaring met Marks Wachters Notarissen! Wij hebben onze samenlevingsovereenkomst via hen geregeld. Remy de Gier heeft de tijd voor ons genomen en ons goed geholpen met deze stap in ons leven.

Goed, prettig en informeel contact. Verstand van zaken.

Altenstad

Erg fijn

Goed contact, duidelijke uitleg, vriendelijke bejegening en snelle werkzaamheden

Janssen

Erg prettig en zeer persoonlijk contact

Er wordt ruim de tijd genomen, erg persoonlijk en gepast informeel, je voelt je vrij om vragen te stellen.

Maartje Kolsters

Fijne ervaring!

Snelle reactie
Beleefd
Duidelijk

Anouk Thielen

Kundig!

Gastvrij, kundig en goede cappucino ;)

J.H.G. van Meijl

Wij hebben door Marks Wachters onze levenstestamenten en testamenten op laten stellen. Alles gebeurde heel vakkundig met duidelijk uitleg, goede voorstellen voor event. op te nemen in de... Wij hebben door Marks Wachters onze levenstestamenten en testamenten op laten stellen. Alles gebeurde heel vakkundig met duidelijk uitleg, goede voorstellen voor event. op te nemen in de testamenten, kans om vragen te stellen per mail en duidelijke uitleg hierop, kwamen hun afspraken prima na. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.

Duidelijke uitleg en uitleg over mogelijkheden op extra op te nemen in de testamenten toegespits op onze situatie, vakkundig, vriendelijk, nemen ruim de tijd voor uitleg, komen afspraken na.

Geen idee

van Lieshout-van de Laar

Voor het opmaken van een levenstestament kwamen wij erachter dat jullie door tips en verhalen het voor ons een stuk makkelijker maakten. Oftewel jullie verstaan je vak prima!

Prettige sfeer, de tijd nemen voor de klant.

J.M.A. Manuel

Vriendelijke, professionele en persoonlijke dienstverlening.

No-nonsense aanpak, niet moeilijker maken dan het is, zorgvuldig en ze denken aan zaken die je zelf soms over het hoofd ziet.

Bij onduidelijkheid graag navragen, niet aannemen dat iets zo en zo is.

Dirk Bakkeren

Uitstekend

Zeer persoonlijke benadering en deskundige advisering.