Offerte
Deskundigheid
Resultaat
Advies
Communicatie

Laagdrempelig en toegankelijk kantoor.
Personeel straalt vakbekwaamheid en vriendelijk uit.

Vakbekwaamheid, duidelijke uitleg.

Hans Teurlinckx

Altijd vriendelijk ontvangst. Remy de Gier heeft ons goed en deskundig geadviseerd.

Vriendelijk en ongedwongen sfeer. Je voelt je meteen op je gemak. Zeer deskundig.

Jac verbeek

Fijne omgeving, vriendelijke ontvangst.
Alles prima geregeld.

De nauwkeurigheid

Marco Evertse

Een zeer toegankelijk en kundig bedrijf waarmee heel goed samen te werken is.

Meedenkend, betrouwbaar advies en erg toegankelijk. De vertaling van persoonlijke wensen naar notariële stukken en de terugkoppeling in begrijpelijke taal was uitmuntend.

Koester de sterke punten.

Wij zijn via internet terecht gekomen bij Marks Wachters voor een levenstestament en testament. In een voorbereidend gesprek heeft mevr. Eveline Claes per onderdeel een duidelijke uitleg gegeven van... Wij zijn via internet terecht gekomen bij Marks Wachters voor een levenstestament en testament. In een voorbereidend gesprek heeft mevr. Eveline Claes per onderdeel een duidelijke uitleg gegeven van wat deze inhouden, waarbij wij al onze vragen kwijt konden, waarna zij een concept heeft opgesteld. Na uitwerking van het concept, waarvan wij een beschrijving in begrijpelijke taal kregen meegestuurd, hadden wij de mogelijkheid om nog punten te wijzigen aan te brengen of om uitleg te vragen. De ondertekening van de testamenten gebeurde op een prettige manier. Kortom, wij zijn heel tevreden over Marks Wachters en op een prettige en deskundige wijze geholpen door mevr. Eveline Claes.

Professionaliteit

Voor ons geen.

Voor onze huwelijkse voorwaarden zijn wij door Marks Wachters notarissen zeer goed en plezierig geholpen. Als je bezig bent met het organiseren van je bruiloft wil je natuurlijk helemaal niet na... Voor onze huwelijkse voorwaarden zijn wij door Marks Wachters notarissen zeer goed en plezierig geholpen. Als je bezig bent met het organiseren van je bruiloft wil je natuurlijk helemaal niet na hoeven denken over 'wat als...', maar als zelfstandig ondernemers was het wel onze wens om daar over na te denken en daar afspraken over te maken.
Remy heeft ons uitstekend geholpen en was niet alleen zeer kundig en vakbekwaam, maar was bovenal zeer vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en wist ons in heldere taal en met voorbeelden mee te nemen in de soms wat technische taal die blijkbaar op momenten toch nodig is om een en ander goed te beschrijven.

Vriendelijke en persoonlijke benadering. Inhoudelijk goed op de hoogte en sterk in toegankelijke communicatie.

Yvonne van Hooff

Heel goed ervaring

Jonge mensen

Prettige ervaring, duidelijke afspraken en heldere communicatie

Wat we als erg positief hebben ervaren is de duidelijke toelichting, zowel mondeling tijdens bespreking als schriftelijk in toevoeging op de concept-akte. Eerste keer dat ik dit op een dergelijke... Wat we als erg positief hebben ervaren is de duidelijke toelichting, zowel mondeling tijdens bespreking als schriftelijk in toevoeging op de concept-akte. Eerste keer dat ik dit op een dergelijke manier bij een notaris heb mee mogen maken.

Het zou helpen als er vóór de bespreking al enigszins helder is waar we allemaal een antwoord op moeten (gaan) geven. Nu kwamen er (ook de tweede sessie) nog een aantal vragen uit de hoge hoed. Op... Het zou helpen als er vóór de bespreking al enigszins helder is waar we allemaal een antwoord op moeten (gaan) geven. Nu kwamen er (ook de tweede sessie) nog een aantal vragen uit de hoge hoed. Op zich niet erg, maar onverwacht. Ik denk dat het voor ons zou hebben geholpen als in ieder geval duidelijk was over welke thema's we typisch iets 'moeten vinden'.

van den Bosch

Uitstekende service

Uitgebreide informatie tijdens de bespreking. Duidelijke, kundige en geduldige uitleg op de inhoud van de akten. Vol vertrouwen onze testamenten en levenstestamenten kunnen tekenen.

Jack Kusters

Deskundig advies, pragmatische voorstellen en aanpak

Gedegen advies, menselijke benadering

Ga vooral zo door