Leonie Bleeker

Geweldig 🤩

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Leonie, daar zijn wij erg blij mee!
Klantenservice Marjo...

Karine Coenen

Heel tevreden snelle service

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Karine!

A Boerstal

Sommige spullen zijn fijn, andere kwalitatief iets minder. Wel vaak artikelen niet leverbaar. Jammer dat je weer portokosten moet betalen, als iets niet leverbaar is en nageleverd moet worden

Beste A Boerstal,
Beste A Boerstal,
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Naar aanleiding van jouw beoordeling heb ik per e-mail contact met je opgenomen. Helaas heb ik nog geen reactie van je mogen ontvangen.
Fijn om te lezen dat er artikelen zijn die je fijn vind. Jammer dat er ook artikelen zijn waar je niet tevreden over bent. Wij vernemen graag over welke artikelen het gaat.
Het kan inderdaad voorkomen dat je artikelen tegenkomt die niet meer op voorraad zijn. Dit proberen we, als ze niet uit het assortiment gaan, zo snel mogelijk weer aan te vullen. Soms zitten wij ook vast aan een bepaalde levertijd vanuit de leverancier.
Wat betreft de verzendkosten, bij elke nieuwe bestelling worden inderdaad verzendkosten berekend. Omdat wij er veel waarde aan hechten om onze producten zo voordelig mogelijk voor al onze klanten beschikbaar te stellen ontkomen we niet aan verzendkosten. Hier kunnen wij helaas niet van afwijken.
Ik zie je reactie graag tegemoet.

Janneke Linssen

Heel netjes, goede communicatie: bevestigingsmails, verzendmails ontvangen.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Janneke!
Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de communicatie met Marjo Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Janneke!

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...

A Houtekamer

Positief, mooi en verantwoord speelgoed en snelle verzending

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons speelgoed en de verzending. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...

Edith Grootveld

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Edith!

A. Ruijter

Betrouwbaar, eerlijk en snel

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company A. Ruijter!

H M

Prima spullen, snelle verzending

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor het mooie cijfer op Feedback Company!

Valinda Consemulder

Goed product en snelle levering en niet te duur.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Valinda!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over het product, de levering en de prijs. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Valinda!