Gastouderopvang “De Koala’s”

Super fijn, goed te bereiken, oplossingsgericht en ze antwoorden snel.

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over de bereikbaarheid, oplossingen en de snelheid van onze antwoorden. Hier zijn wij erg blij mee.

Danielle

Helemaal goed.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Danielle!

Ruud Blom

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company R blom!

Kati

Favoriete speelgoed van mijn 5jarige, super handig tijdens lang auto rijden/vliegen. Heel creatief bedacht. Snelle levering en uitstekend service

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Kati!
Erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en de service bij Marjo Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Kati!

r Blom / holding sanz bv

Snelle levering, leuke pennetjes, had er 5 besteld helaas doen twee pennen het helemaal niet.
Was ook 1 pen helemaal uit elkaar los in de doos, zelf in elkaar gezet en deze deed het wel.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company R Blom.
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company R Blom.
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat niet alle pennen in orde waren. Uiteraard mag je hier altijd direct contact over opnemen, zodat wij het direct met je kunnen oplossen.
We hebben je aangeboden het bedrag van 2 pennen aan je terug te storten. Je hebt aangegeven hiervan geen gebruik te willen maken.
Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij het graag. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Kim Paulus

Goed!

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Kim!

NADINE GOYVAERTS

SUPER ! Snelle levering van een uitgebreid assortiment

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Nadine!
Erg fijn om te lezen dat je tevreden bent over Marjo Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Nadine!

Anja van der Zee

Goede ervaring. Leveren snel.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Anja!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Anja!
Erg fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt met Marjo Speelgoed en je tevreden bent over de levering. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

M Peeters

Prima winkel, veel keus, binnen 1 dag geleverd!

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Wij zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent over het aanbod en de levering. Hopelijk tot ziens, bij Marjo Speelgoed.
Met...

Kinderopvang Zeeuws Vlaanderen

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company!