A Boerstal

Sommige spullen zijn fijn, andere kwalitatief iets minder. Wel vaak artikelen niet leverbaar. Jammer dat je weer portokosten moet betalen, als iets niet leverbaar is en nageleverd moet worden

Reactie Marjo Speelgoed:

Beste A Boerstal,
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company!
Naar aanleiding van jouw beoordeling heb ik per e-mail contact met je opgenomen. Helaas heb ik nog geen reactie van je mogen ontvangen.
Fijn om te lezen dat er artikelen zijn die je fijn vind. Jammer dat er ook artikelen zijn waar je niet tevreden over bent. Wij vernemen graag over welke artikelen het gaat.
Het kan inderdaad voorkomen dat je artikelen tegenkomt die niet meer op voorraad zijn. Dit proberen we, als ze niet uit het assortiment gaan, zo snel mogelijk weer aan te vullen. Soms zitten wij ook vast aan een bepaalde levertijd vanuit de leverancier.
Wat betreft de verzendkosten, bij elke nieuwe bestelling worden inderdaad verzendkosten berekend. Omdat wij er veel waarde aan hechten om onze producten zo voordelig mogelijk voor al onze klanten beschikbaar te stellen ontkomen we niet aan verzendkosten. Hier kunnen wij helaas niet van afwijken.
Ik zie je reactie graag tegemoet.
Britt
Klantenservice Marjo Speelgoed

Score voor Marjo Speelgoed: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja