Filiz Klijn

Top!

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Filiz!
Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Olette Donkers

Prima service duidelijke informatie en juiste levering

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Olette!
Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de service, informatie en levering. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Olette!

H.H. de Clerck v.d.Ende

Voor de eerste xwat besteld ging makkelijk en correct kon makkelijk aan geven wanneer ik mijn pakje wou .super blij mee .ik ga zeker vaker wat bestellen .nee niet echt

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company!
Ontzettend fijn om te lezen dat het bestellen makkelijk ging en dat je er blij mee bent. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...
Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company!

Eric Timmermans

Vlotte dienstverlening

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Eric!
Wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de dienstverlening bij Marjo Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Eric!

Diny Krimp

Heb telefonisch contact gehad dat ik het pakje terug stuur. Maar heb het geld nog niet terug ontvangen. Krijg wel berichtjes.

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company.
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company.
Wij vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over Marjo Speelgoed. We hebben per e-mail contact met je opgenomen, maar helaas nog geen reactie.
Je geeft aan dat je een pakketje retour hebt gestuurd en hiervan nog geen geld terug hebt ontvangen. Ik heb dit direct voor je nagekeken, maar het bedrag is op de dag van ontvangst van jouw pakket, direct teruggestort. Zou je dit nogmaals willen nakijken?
Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag en wij zien jouw reactie graag tegemoet.

Saskia Van Gool/peuterklas

Materiaal voor mijn werk

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Saskia!
Fijn om te horen dat je tevreden bent over Marjo Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Saskia!

Julia Burggraaff

Stokpaard besteld online

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Julia.
Wij zijn erg blij om te lezen dat je tevreden bent over Marjo Speelgoed. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.
Met vriendelijke...
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Julia.

karin De Jong

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Karin. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Hester Bijl

Prima service. Mijn specifieke eisen aan het product werden keurig ingewilligd. Ik ben dan ook zeer tevreden

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Hester!
Bedankt voor jouw beoordeling op Feedback Company Hester!
Erg fijn om te lezen dat het product voldoet aan jouw eisen en je tevreden bent over de service. Hopelijk tot ziens, in onze webshop.

Guido Koelemij

Goed en de snel

Reactie Marjo Speelgoed:

Bedankt voor jouw mooie beoordeling op Feedback Company Guido!
Hopelijk tot ziens, in onze webshop.