We hebben onze woning via Makelaardij Bijstra verkocht. We zijn zeer tevreden over de deskundigheid en de dienstverlening. Er zijn korte lijntjes, er wordt snel gereageerd op een vraag of e-mail.... We hebben onze woning via Makelaardij Bijstra verkocht. We zijn zeer tevreden over de deskundigheid en de dienstverlening. Er zijn korte lijntjes, er wordt snel gereageerd op een vraag of e-mail. Ook op avonden en zaterdagochtend bereikbaar. Kortom "wa oars"

Gijzen

Onze ervaring is zeer prettig. Makerlaardij Bijstra is betrokken, enthousiast en doet zijn werk uitstekend.

A.Postma-Schram

Ben zeer tevreden, heb een woning verkocht en aangekocht.

M.Beckers-Kuipers

Ben absoluut tevreden.....Vriendelijk en klantgericht ..

Een woning aangekocht en verkocht

Fam. Jappie en Aagje Nagelhout

We hebben onze woonboerderij verkocht i.s.m. Makelaardij Bijstra. Dit verliep in een sneltreinvaart met prima ondersteuning van Sjoerd Bijstra. We zijn zeer tevreden hoe een en ander is aangepakt.... We hebben onze woonboerderij verkocht i.s.m. Makelaardij Bijstra. Dit verliep in een sneltreinvaart met prima ondersteuning van Sjoerd Bijstra. We zijn zeer tevreden hoe een en ander is aangepakt. We bevelen Sjoerd Bijstra an harte aan.

Wij hebben onze woning verkocht via Makelaardij Bijstra. Wij zijn zeer tevreden over de service. Het contact met de makelaar was erg prettig en bij vragen kregen we snel antwoord. Wij zullen deze... Wij hebben onze woning verkocht via Makelaardij Bijstra. Wij zijn zeer tevreden over de service. Het contact met de makelaar was erg prettig en bij vragen kregen we snel antwoord. Wij zullen deze makelaar zeker aanbevelen bij bekenden.

Wij hebben zowel onze eigen woning verkocht als mede een nieuwe woning aangekocht met behulp van Makelaardij Bijstra. De samenwerking met zowel Bijstra als zijn secetaresse hebben wij als zeer... Wij hebben zowel onze eigen woning verkocht als mede een nieuwe woning aangekocht met behulp van Makelaardij Bijstra. De samenwerking met zowel Bijstra als zijn secetaresse hebben wij als zeer prettig ervaren. Hij heeft naar ons idee een eerlijke realistische visie op de woningmarkt. De lijntjes zijn kort en ondanks de drukte op zijn kantoor bleef er aandacht en een persoonlijke benadering. De professionaliteit waarmee hij een stapje naar de achtergrond deed toen de verkopende partij zijn oordeel over hun woning niet kon waarderen hebben wij zeer gewaardeerd .