Attema

Wij hebben onze woning via Makelaardij Bijstra verkocht. Het was een prettige samenwerking. Van begin tot eind goede service.

Ane Veldman

Ik heb mijn woning verkocht

T. Snelter

Wij hebben onze woning verkocht en onze nieuwe woning aangekocht via Makelaardij Bijstra. Wij zijn heel tevreden over deze samenwerking.

H Mast

Goede samenwerking.

J. Van den Berg

Wij hadden Bijstra als aankoopmakelaar. Veel verstand van zake, we zijn erg goed geholpen.
Duidelijke mensen.

Olof

Woning verkocht via Bijstra

Familie van den Brom

Wij hebben anderhalf jaar geleden eerst een bezichtiging gehad van een woning via Makelaardij Bijstra, dit is zo goed bevallen dat wij niet lang hoefden na te denken via welke makelaar wij ons huis... Wij hebben anderhalf jaar geleden eerst een bezichtiging gehad van een woning via Makelaardij Bijstra, dit is zo goed bevallen dat wij niet lang hoefden na te denken via welke makelaar wij ons huis te koop aan wilden bieden. Al het contact dat er is geweest met o.a. Sjoerd en Janneke is goed geweest, duidelijk en gezellig. Wij hebben met een goed gevoel ons huis verkocht via Makelaardij Bijstra.

Kim van den Brom

Onze ervaringen met Bijstra zijn goed, helder en recht door zee. No nonsense en zeer vakbekwaam Makelaar met kennis van zaken en geen verhaal verteld dat niet klopt. We zijn zéér tevreden hoe onze... Onze ervaringen met Bijstra zijn goed, helder en recht door zee. No nonsense en zeer vakbekwaam Makelaar met kennis van zaken en geen verhaal verteld dat niet klopt. We zijn zéér tevreden hoe onze woning verkocht is en hoe dat is verlopen met de Makelaar.

Jettie de Boer

Alles prima! Ook zeer tevreden als aankoopmakelaar