Majstra

Hendrik Swierstra

Prima bedrijf, producten wat minder.

Snelle levering.

Retourzending voor hunzelf nemen ipv de klant hiervoor te laten betalen, helemaal met de kennis dat er producten worden verkocht die niet eens aan hun labeltjes voldoen.

Zoals 4k camera...

Zoals 4k camera dat geen 4k is. Hier kun je alleen achterkomen door het te bestellen.. dus product retour moeten sturen maar wel bijna 8 euro verder.

Henri Struikenkamp

Ik had een afstandsbediening nodig voor mijn tv en computer. Deze combinatie heb ik kunnen oplossen met een Mini-keyboard. Een klein maar prettig te hanteren toetsenbord met alle toetsen die ik... Ik had een afstandsbediening nodig voor mijn tv en computer. Deze combinatie heb ik kunnen oplossen met een Mini-keyboard. Een klein maar prettig te hanteren toetsenbord met alle toetsen die ik nodig heb om zowel mijn tv als mijn pc op afstand te kunnen bedienen. Majstra heeft mij met dat product heel blij gemaakt !

Goede en betrouwbare webwinkel, goede producten, snelle levering en een "up to date" bestelstatus.

Geen verbeterpunten nodig en tips ? ik zou het niet weten. Ga gewoon zo door. Ook heel attent is de mooie pen.

Henni van Helsland

Prettig, klantvriendelijk

Adequaat, snel, correct

Website. Product info kan uitgebreider

John Janssen

Prima levering volgens afspraak en na een reclamatie over het defecte product na 4 maanden, werd er een
vervangende camera opgestuurd.

Zeer correcte afhandeling

Ga zo door!

C

Top service

Afhandeling

Jisse Dijkstra

Tevreden!

Prompte levering, juiste informatie. Ik kreeg tevens een pen als attentie bij het bestelde product.

Robby Kishna

Top service

accuraat en snel

Herman Ie

Promte levering

direkte antwoord op gezende mail

bij bestellen de voorwaarden accepteren groteren rood omranden

John Cordang

Alles perfect verlopen, geen problemen

Alles volgens afspraak.

Veronique Delaet