Majstra

Herman Kamp

Uitstekend.

Scherpe prijs, prima spullen en snel in huis

Je moet de kerstkorting zelf aanvinken; zou eigenlijk automatisch moeten gaan

M. Celen

Overzichtelijk en niet te drukke site, overige info prima te vinden.

Prijs

Popup voor kortingscode kan worden verbeterd.

Luc

Het was de eerste kennismaking met Majstra en ben zeeer tevreden over zowel over de Lipa grau 10 inch tablet die ik aangekocht heb als over de service. De tablet werkt prima en zeer snel.

de snelheid van alles, Snelle levering. Snelle reaktie via email op gestelde vragen. De juiste aanvoeling wat ik wilde aankopen.

Een tip misschien: Het zou handiger zijn indien een Nederlandstalige handleiding bij de tablet voorzien was.

Hamid AL-GABRI

Hamid al gabri

Duidelijk snel levering goed Ingepakt

Willem

Goede ervaring.

Alles in orde geen slechte punten

Geen tips

Alain Mortelmans

Correct

Goede website met ruime informatie

Voorstel de klant de keuze te laten maken tussen snelle levering (duurder) en gewone normale. Niet alles moet snel gaan en is beter voor het milieu (groeperen van orders)

Karin

Ik heb een camera besteld via de website die helaas niet aan mijn verwachtingen voldeed. Maar de klantenservice heeft dit netjes opgelost.

Reageren snel en vriendelijk. Komen afspraken na.

geen tips

Gerda Fokker

Ervaring is enigszins gemixt. De gekochte tablet blijkt na een eerste inspectie allerlei problemen te hebben, maar de medewerker doet zijn best om op afstand te helpen, daar ik niet in Nederland... Ervaring is enigszins gemixt. De gekochte tablet blijkt na een eerste inspectie allerlei problemen te hebben, maar de medewerker doet zijn best om op afstand te helpen, daar ik niet in Nederland woonachtig ben en dus d e tablet niet zomaar kan terug sturen.

De geboden help via whatsapp

ik denk dat voordat men een tablet in de verkoopmdoet eerst goed moet nagaan of het merk of het product zelf 100 % in orde is. Ook al zounik in Neserland gewoond hebben en de tablet terug kon... ik denk dat voordat men een tablet in de verkoopmdoet eerst goed moet nagaan of het merk of het product zelf 100 % in orde is. Ook al zounik in Neserland gewoond hebben en de tablet terug kon sturen, zou dat frustraties opgeleverd hebben

Marja

Ik heb bij Majstra een camcorder besteld en die bleek niet helemaal te functioneren zoals het moet.
Hierover heb ik contact gezocht en binnen 4 dagen had ik weer een vervangende camera in huis. Heel prima service

Fijn dat contact maken zo makkelijk is, zowel via de mail als via de telefoon verloopt de communicatie en snel en vriendelijk.

Ik heb geen tips ben tevreden.

Ron donkers

Snelle reactie en een hele goede service

Service is zeer goed