Majstra

Maria Carolina de Oliveira

Fantastic, I make a mistake with the order and they fix it in a very nice way...

Very fast answer...

Keep going...

Patricia

Zeer positief

Super service

Jos Steehouwer

Een defect aan mijn tablet is perfect opgelost

Deskundig, zeer vriendelijk, coulant, wordt snel en correct geholpen. Super service. Voormij een 10+++++++

Zou het niet weten. Ik ben prima geholpen

Pascal Velkeneers

Vlotte verwerking en afhandeling. Klein probleempje met PostNL maar zeer commercieel en correct opgelost. Toestel ziet er leuk uit. Nog niet kunnen testen, het is de bedoeling het te gebruiken... Vlotte verwerking en afhandeling. Klein probleempje met PostNL maar zeer commercieel en correct opgelost. Toestel ziet er leuk uit. Nog niet kunnen testen, het is de bedoeling het te gebruiken tijdens motorritten zodra de temperaturen wat aangenamer zijn dus ? Ook handleiding werd vlotjes doorgemaild

Service

Niet direct

Kar

Snelle levering. Echter een van de producten ging na 1 dag stuk. Hierover gebeld en daar werd in eerste instantie moeilijk over gedaan en kreeg ik het gevoel en te horen gehad niet direct gebruik te... Snelle levering. Echter een van de producten ging na 1 dag stuk. Hierover gebeld en daar werd in eerste instantie moeilijk over gedaan en kreeg ik het gevoel en te horen gehad niet direct gebruik te kunnen maken van mijn herroepinsrecht. Echter nadat ik aan alle retourvoorwaarden had gedaan werd er snel en naar wens gereageerd door Majstra.

Goed bereikbaar en directe mailcontact.

Telefonische (klanten)service

Ed van Veldhuizen

Juiste afspraken

Zou het niet weten

Patricia Domatilia

Heb binnen een jaar 2 kinder tablets aangeschaft, die kort na elkaar niet meer functioneerde. Ik heb contact opgenomen en kon ze opsturen, er werd gelijk werk van gemaakt en ik werd keurig op de... Heb binnen een jaar 2 kinder tablets aangeschaft, die kort na elkaar niet meer functioneerde. Ik heb contact opgenomen en kon ze opsturen, er werd gelijk werk van gemaakt en ik werd keurig op de hoogte gehouden. Inmiddels allebei weer terug en werken weer naar behoren.. Top!!!

Snelle levering, snelle reactie en afhandeling

Nvt

E. Nijholt

Zeer goed

Snelle en nette levering van het product

Ad Post

Omruilen niet werkend apparaat zonder probleem direct nieuw toegestuurd gekregen

vriendelijk aan telefoon, meedenken in oplossing.

iets meer kennis over de software mogelijkheden van apparaten

Cees Proost

Uitstekend

Vriendelijk aan telefoon. ?

Geen.