Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Kim

Als ceremoniemeester heb ik een deel van het trouwkaarten ontwerpen/bestellen meegemaakt en de ervaringen van zowel het bruidspaar als mij zijn zeer positief. We konden jullie goed bereiken, jullie... Als ceremoniemeester heb ik een deel van het trouwkaarten ontwerpen/bestellen meegemaakt en de ervaringen van zowel het bruidspaar als mij zijn zeer positief. We konden jullie goed bereiken, jullie dachten met ons mee en uiteindelijk hebben we super mooie kaarten kunnen versturen naar de gasten.

We konden jullie goed bereiken en het contact was persoonlijk en betrokken! Het ontwerp is prachtig geworden en de kaart eenmaal gedrukt nog mooier dan gedacht

Melissa

TOP! Wat een service!

de telefonisch contact was super

Anke

Goede ervaring

Mooie kwaliteit kaarten. Veel is aanpasbaar

Nathalie

Er liep iets mis bij de drukking van onze geboortekaartjes, maar wij werden hierover netjes geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Men vroeg ook om na de levering iets te laten weten, zodat de... Er liep iets mis bij de drukking van onze geboortekaartjes, maar wij werden hierover netjes geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Men vroeg ook om na de levering iets te laten weten, zodat de bestelling uiteindelijk mooi kon worden afgerond. Fijne samenwerking!

Brigitte

Precies zoals designed en razendsnel geleverd

Razendsnelle levering

Maaike

Super snel en zoals gewenst

Groot aanbod

Mariska

Mooie producten, zoals beschreven op de website. Snelle levering en zeer vriendelijke klantenservice.

Ulrike

Tevreden klant

Bereikbaarheid

Krissie

Super fijne site en medewerkers zijn mega bereid je te helpen!

Makkelijke en duidelijke site. Je kunt goed contant maken met de medewerkers.