Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

N.A.M. Schuurmans

Fijn om contact te hebben, betrouwbaar

Goede afspraak

Beste Nico,
Bedankt voor de prachtige review, heel fijn om te horen wat je ervaring is met onze shop!
Veel plezier van de bestelling!
team Made for...
Beste Nico,
Veel plezier van de bestelling!
team Made for Moments

L.P. Prins

Wij hebben schitterende geboorte kaartjes laten maken, hele mooie kwaliteit en snel in huis!

Luuk

Positief, mooie kaartjes veel mogelijkheden

Kwalitatief en erg mooie kaartjes enveloppen en stickers

Iris

Fijne en snelle levering van ons gekozen geboorte kaartjes

Makkelijke manier om het kaartje eigen te maken. Ook bestellen en leveren ging super snel.

Beste Iris,
Bedankt voor de prachtige beoordeling en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje. Ik wens dat het goed gaat met jullie!
Heel fijn om te horen dat jullie zo...
Beste Iris,
Heel fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de fijne en snelle levering!
Veel plezier met het versturen van de kaartjes!
team Made for Moments

Marleen

Zeer vlotte services. Een echte aanrader.

Bregje

Hele fijne en warme communicatie als je hulp nodig hebt! Producen snel verzonden en in huis!

Fijne en goede communicatie

Beste Bregje,
Bedankt voor je waardevolle review!
Beste Bregje,
Bedankt voor je waardevolle review!
Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we het graag!
Tim
Team Made for Moments

Claudine

Alles gedaan zoals het moest

geleverd op tijd en what you see is what you get,heel goede service

Jan

Top

Snel geregeld

Olivera

Snel, behulpzaam en superproduct!

Snelheid! En betrouwbaarheid. En het gemak van het gehele proces van bewerken, bestellen en proefdruk. Ook het contact was gemakkelijk, snel. Fijn dat we een digitale versie van de uitnodiging... Snelheid! En betrouwbaarheid. En het gemak van het gehele proces van bewerken, bestellen en proefdruk. Ook het contact was gemakkelijk, snel. Fijn dat we een digitale versie van de uitnodiging konden ontvangen.

Charlotte

Mooie trouwkaarten en het personaliseren is erg leuk en makkelijk! Helaas de waren de trouwkaarten niet goed gedrukt waardoor alles opnieuw gedrukt moest worden.

Mooie designs beschikbaar, veel opties.

Beste Charlotte,
Beste Charlotte,
Bedankt voor het delen van je review. Goed te vernemen dat het personaliseren als leuk én gemakkelijk is ervaren. Onze excuses voor de foutieve kaarten, maar fijn te lezen dat we met een herdruk alsnog de kwaliteit hebben mogen leveren waar we voor staan.
Weet dat we ook in de toekomst graag voor je klaarstaan.
Sofieke
Made for Moments