Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Pauline

Geweldige service, wij maakten een fout, mochten terugsturen en zij losten het per direct voor ons op. Bgripvol en vriendelijk

Snelheid en stiptheid

Hubert

Uitstekende en correcte behandeling

vlugge behandeling en schappelijke prijs

Leen

Snelle en goede service

Robert

Hele fijne service. Ze reageren snel en staan voor je klaar. Gevolgt door snelle actie.

Flexibel in gebruik, vrij om kaarten naar wens te maken.

Reactie Made for Moments:

Beste Robert,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Goed te horen dat je onze service en reactie snelheid als fijn hebt ervaren.
We zien je graag terug!
Met vriendelijke groet,...
Beste Robert,
We zien je graag terug!
Sofieke
Made for Moments

Jeroen

Jammer genoeg slechte ervaring. Keuze gemaakt voor een kaartje, proefdruk zag er keurig uit. Aanpassing in kaartje gemaakt, duurde erg lang voordat deze werd geleverd, Topper Tim heeft voor ons een... Jammer genoeg slechte ervaring. Keuze gemaakt voor een kaartje, proefdruk zag er keurig uit. Aanpassing in kaartje gemaakt, duurde erg lang voordat deze werd geleverd, Topper Tim heeft voor ons een nieuw kaartje in productie gezet. Toen deze werd geleverd zijn we direct tot bestelling overgegaan voor 35 kaarten met enveloppen voor 197,50,-. Bij binnenkomst zagen we jammer genoeg dat de binnenkant van de kaarten vlekken had. Luna gesproken en die gaf aan dat ze het probleem vaker zien met koperfolie. Dus in plaats van dat je de klant informeert over mogelijke problemen in het geboortekaartje zodat die zijn/haar bestelling kan aanpassen, doe je niks zodat er een kans bestaat dat de klant geboortekaartjes met vlekken heeft, zoals nu dus. Geboden oplossing; nieuwe kaartjes met andere folie (wat weer een halve week zou duren) of bevlekte kaarten houden met 5 gratis kaartjes en tegeltje. Suggestie; maak Tim verantwoordelijk voor jullie klantenservice en verander de naam naar; Almost Made for Moments but not quite yet

Mooi design systeem op de website

Angela

Super!

Snelle levering en fijne bewerkingstool

Chloë

Snel en gebruiksvriendelijk

Gerjanne

Mooie kaarten!

goede kwaliteit! Leuke ontwerpen, voorbeelden en opties!

Luna

Ik had 21 diner uitnodigingen gemaakt. Maar de tekst was niet goed leesbaar (te klein) en een afbeelding iets te transperant waardoor hij niet mooi uitkwam. Ik kreeg een super nette mail met de... Ik had 21 diner uitnodigingen gemaakt. Maar de tekst was niet goed leesbaar (te klein) en een afbeelding iets te transperant waardoor hij niet mooi uitkwam. Ik kreeg een super nette mail met de vraag of zij dit mochten aanpassen voordat de order werd door gezet. Echt super service!! Anders had ik veel geld betaald voor uitnodigingen die niet leesbaar waren en zijn nu veel mooier uitgekomen!

Nathalie

Prachtige collectie, de gekozen kaart nog naar eigen wens kunnen aanpassen en ook met (snelle) hulp van medewerkers de puntjes op de i kunnen zetten. Superblij met het resultaat!

Je kunt veel zelf doen in de editor en wat je niet zelf kunt doen wordt heel snel opgepakt als je een mail stuurt

Reactie Made for Moments:

Beste Nathalie,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn te vernemen dat we je snel en goed hebben mogen helpen.
We zien je graag terug bij Made for Moment.
Met vriendelijke...
Beste Nathalie,
We zien je graag terug bij Made for Moment.
Sofieke
Made for Moments