Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Babette

Fijn, duidelijk en persoonlijk

Veel opties in kleur, materiaal en design. En je hebt het idee dat alles met zorg en liefde is gemaakt. Geeft een persoonlijke feeling. Enorm fijn ook om de designs los van elkaar te kunnen opslaan... Veel opties in kleur, materiaal en design. En je hebt het idee dat alles met zorg en liefde is gemaakt. Geeft een persoonlijke feeling. Enorm fijn ook om de designs los van elkaar te kunnen opslaan als je meerdere ontwerpen hebt.

Reactie Made for Moments:

Beste Babette,
Bedankt voor het delen van je recensie. Goed te horen dat je Made for Moments als fijn, duidelijk en persoonlijk ervaart.
Graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke...
Beste Babette,
Graag tot een volgende keer.
Sofieke
Made for Moments

Danielle

Proefdruk

Yvette

Voor de 2de keer besteld bij jullie super service en super product het was lekker snel geleverd

Jullie denken mee zonder dat er n toeslag boven op de prijs komt

Ilse leus de witte

Goed! We bestellen voor al onze biizondere momenten kaarten bij Made for moments.

Ontwerp, stijl, communicatie.

Reactie Made for Moments:

Beste Ilse,
Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat wij bij mogen dragen aan jullie bijzondere momenten.
Weet dat we ook in toekomst graag weer klaarstaan!
Met vriendelijke...
Beste Ilse,
Weet dat we ook in toekomst graag weer klaarstaan!
Sofieke
Made for Moments

Dominggus

Alles is goed gedaan en erg blij met het resultaat

Goede kwaliteit, snelle levering! Mooi product!

Danielle

Heel erg goed! Mooie kaarten. Het enige min punt vond ik dat als je een pocketfold kaart kiest de pocketfold er niet bij zit dit word er niet duidelijk bij gezet. Nadat ik een mail gestuurd had... Heel erg goed! Mooie kaarten. Het enige min punt vond ik dat als je een pocketfold kaart kiest de pocketfold er niet bij zit dit word er niet duidelijk bij gezet. Nadat ik een mail gestuurd had kreeg ik de informatie om dit zelf te bestellen.

Mooie kaarten

Femke

Fijne kaartjes

Veel keuze en groot assortiment

Sarah

Mooie kaartjes en goede service

Gemakkelijk om ontwerp aan te passen, positieve feedback over ons kaartje

Sylvia

Mooie geboortekaartjes