Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

kris

Zeer leuke en gemakkelijke website met veel keuze om je design aan te passen , proficiat

gemakkelijk , goede prijs kwaliteit verhouding , perfecte afwerking zelfs zonder proefdruk besteld, snelle levering, leuke extras om je enveloppe te sluiten

Beste Kris,
Bedankt voor je mooie beoordeling en complimenten! Super om te horen dat je zo tevreden bent over de bestelling en service!
We helpen je graag een volgende keer weer!
Met...
Beste Kris,
We helpen je graag een volgende keer weer!
Carla
Team Made for Moments

Renate

Uitgebreide mogelijkheden in design en bijkomende accessoires.

Groot aanbod

Marieke

Zeer goede ervaring met het maken van onze huwelijks uitnodigingen

Zowat alles

Shauni

TOPSERVICE!

Super mooie kaartjes, super gebruiksvriendelijk, veel keuze. Super goede klantenservice. Echt een aanrader!

De pakketbezorger had tot 2 maak toe mijn pakket buiten bezorgd Ipv in het postpunt. Hierdoor waren mijn kaarten door de regen nat geworden en dus deels verpest.

MFM heeft deze tot 2...

MFM heeft deze tot 2 maal toe kosteloos opnieuw verstuurd! Top service zeg ik u. Mega vriendelijk.

Beste Shauni,
Dank voor het delen van je positieve ervaring bij Made for Moments. Fijn dat je zo enthousiast bent.
Weet dat we graag weer voor je klaarstaan.
Beste Shauni,
Weet dat we graag weer voor je klaarstaan.
Made for Moment

Babette

Fijn, duidelijk en persoonlijk

Veel opties in kleur, materiaal en design. En je hebt het idee dat alles met zorg en liefde is gemaakt. Geeft een persoonlijke feeling. Enorm fijn ook om de designs los van elkaar te kunnen opslaan... Veel opties in kleur, materiaal en design. En je hebt het idee dat alles met zorg en liefde is gemaakt. Geeft een persoonlijke feeling. Enorm fijn ook om de designs los van elkaar te kunnen opslaan als je meerdere ontwerpen hebt.

Beste Babette,
Bedankt voor het delen van je recensie. Goed te horen dat je Made for Moments als fijn, duidelijk en persoonlijk ervaart.
Graag tot een volgende keer.
Beste Babette,
Graag tot een volgende keer.
Made for Moments

Danielle

Proefdruk

Yvette

Voor de 2de keer besteld bij jullie super service en super product het was lekker snel geleverd

Jullie denken mee zonder dat er n toeslag boven op de prijs komt

Ilse leus de witte

Goed! We bestellen voor al onze biizondere momenten kaarten bij Made for moments.

Ontwerp, stijl, communicatie.

Beste Ilse,
Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat wij bij mogen dragen aan jullie bijzondere momenten.
Weet dat we ook in toekomst graag weer klaarstaan!
Beste Ilse,
Weet dat we ook in toekomst graag weer klaarstaan!
Made for Moments