9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Lagosse Chocolade BV

Fijn contact gehad met Jeroen gedurende de periode van voorbereiding. Stand was netjes verzorgd met hoogstaande kwalitatieve producten.

Mooi meubilair. Afspraken nagekomen. Goede communicatie en goede prijs kwaliteit verhouding.

PMI Rotterdam

Top! Goed advies en denken goed mee voor de beste oplossing. Ongeacht of dit voordeliger of duurder is.
Voor mijn Beautybeurs stand had ik een balie gereserveerd online. Tijdens het telefonisch gesprek adviseerde Lounge & Zo de goedkopere balie omdat dit een betere oplossing voor mij zou zijn. Uitgaand van hun advies heb ik de goedkopere (absoluut niet mindere) balie genomen en deze was PERFECT!
Heel blij mee en voor de volgende beurs gaan wij zeker weer bestellen.

Goed bereikbaar

Tijdens de voorbereiding voor de beurs Europort bleek al snel dat wij als Nidec (wereldwijde producent en leverancier van frequentieregelaars, motoren en generatoren) hulp nodig hadden bij het... Tijdens de voorbereiding voor de beurs Europort bleek al snel dat wij als Nidec (wereldwijde producent en leverancier van frequentieregelaars, motoren en generatoren) hulp nodig hadden bij het creëren van een professionele en open stand. Het is altijd de truc om jouw boodschap over te brengen en mensen ruimte te geven om onder het genot van een kopje verder te spreken zonder dat de stand helemaal vol staat. Mede dankzij de hulp van Lounge & Zo is dat deze editie weer gelukt.

Flexibel bedrijf. Bereid om mee te denken.

Bereikbaarheid verspreiden over meerdere collega's

Willem Libourel -

Professionele organisatie, deadlines en afspraken worden altijd nagekomen. Mooie materialen en meubels!

Snelle reactie, mooie meubels, helpt met inrichten en standontwerp

Matrix Fitness

Zowel het voortraject, als de levering zelf en de afwikkeling zijn naar wens verlopen! Wat is Lounge & Zo een fijne partij om mee te schakelen. Niet alleen meubilair leveren, maar ook meedenken. Top!

Meedenken, begripvol, expertise

HayNav BV

Goed en vriendelijk geholpen, professioneel en denken mee.

Met de klant meedenken en niet alleen op verkoop gericht.

Eerst alles goed checken voor het weggaan ivm stopcontacten ed.

Stoevelaar Recycling B.V.

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf

Snel geregeld en als er iets moest veranderen kon dat op het laatste moment nog

nee

Vereniging GAIN

Erg goed. Zeer goede service, zowel vooraf, met de levering als achteraf. De vitrines / sokkels zijn van goede kwaliteit en hebben hun functie perfect gediend. De hoorhulpmiddelen die tentoongesteld... Erg goed. Zeer goede service, zowel vooraf, met de levering als achteraf. De vitrines / sokkels zijn van goede kwaliteit en hebben hun functie perfect gediend. De hoorhulpmiddelen die tentoongesteld werden, kwamen goed tot hun recht. Dank voor het meedenken en de goede service!

Snel. Meedenkend. Goede prijs/kwaliteit.

n.v.t.

Fijne snelle communicatie en denken mee

VM -Koning & Hartman

Tijdsdruk is altijd het grootste struikelblok, zeker als je aan drie evenementen deelneemt in een tijdsbestek van 6 weken. KRAP!
Als extra uitdaging om binnen twee weken na eerste contact de...
Als extra uitdaging om binnen twee weken na eerste contact de gewenste materialen en uitstraling voor elkaar te krijgen. Persoonlijk contact, achter iedere uitvoerende/opdracht gevende partij zijn er altijd mensen mee bezig;-) Bedankt Jeroen! TOPPER!

Ondanks, hectiek, drukste tijd van het jaar, toch de contact momenten weten te vinden en duidelijk over en weer de verwachtingen en resultaten te kunnen waarborgen.

Geen! BLIJ:-)